Hårförlängning
Jag har länge funderat på att skaffa förlängning. Men behöver tips på bra butiker som säljer det (jag bor i Karlstad och måste väl ta det över nätet). Sen funderar jag på clips.
Så har ni några tips på bra nät-butiker och bra hår till ett billigt pris (nu vet jag ju att det inte är billigt i sej, men ja ja).

Har aldrig haft äkta löshår själv men vet att bl.a rapunzel är omtyckt för bra kvalité. Happyhair har ok kvalité till hyfsade priser. Så är du ute efter ett billigt hår men som ändå har någorlunda kvalité kanske Happyhair eller Fannyhair är att föredra framför de dyrare. Själv skulle jag nog dock fokusera på kvalité mer än pris.
Mvh Ellenfyrkant

Okej, jo jag tänker inte allt för mycket på priset,även om det spelar in, jag vet ju att det kommer att kosta lite så att säga. Tyvärr kommer jag inte in på rapunzel sida- kommer in på alla andra, men inte deras. Men antar att det beror på min internet anslutning (den krånglar minst 10 gånger om dagen så den måste ju krängla nu om den ska hinna upp i 10 innan dagen är slut eftersom jag ej varit hemma så mycket idag. ;P

på min hemsida hittar du Länkar till lite oliak sidor som säljer hår. kan annars rekommendera butik donns (googla på det så får du upp hemsidan)
Tajmahal.se :) Där brukar jag beställa.. Sen finns det även en sida som heter Fannyhair.se

taj mahal är ingen höjdare….

Nej Tajmahal är inget jag tänker beställa ifrån tyvärr. För jag hade en gång ingen lust att fräga håret så jag var runt (tyvärr sparade jag ej alla sidorna jag var inne på) och frågade om en provslinga och från alla andra (vissa fick jag även ett par tre stycken från), men från Tajmahal fick jag inget alls- de svarade inte ens på mitt mail så nä där tänker jag då inte beställa ifrån. Kan man inte svara på ett enkelt mail så får det vara.
#6: Okejokej, Jag själv har inte beställt provslingor förut utan vare säker på vad det är för färg jag behövt beställt så de visste jag inte om dom, men för överigt tycker jag dom har bra hår & snabb leverans.. :) Men hoppas du hittar en annan bra sida då.. :D

#7 Det är lugnt, ingen kan veta allt. ;) Just nu är det ej aktuellt med löshår då det slutade med att jag färgade håret igår med efekt slingor, men visst jag vet ju att en dag kommer jag att vilja ha det igen och därför är denna tråd fortfarande bra.
Hairiffic har jag beställt från, jättebra! Dock vet jag inte om clip-onsen finns i äkta hår, utan bara i hårfibrer. Fast jag tycker det är minst lika bra, det ser och känns äkta ut och det går att tvätta, platta osv som vanligt hår men är mycket billigare.

#9 Fast det uppnår ju inte samma kvalitée trots allt.
Mvh Ellenfyrkant
10# självklart inte men det är ju ett bra billigt alternativ till äkta hår om man inte har råd eller som ett 'prova på' hår.