Äntligen råd!!
Yeay! Nu har jag äntligen råd att klippa mig, så länge det inte blir allt för dyrt bara -_-'' Så, funderar på om någon vet ett billigt ställe här i Stockholm som är bra på lite uddare frisyrer. Har redan flummat lite hit och dit med denna frisyr här tidigare men nu kommer jag äntligen ha råd ^^ Funderade lite på att kanske gå till en frisörskola, men kanske är lite för avancerat för många på såna skolor?
Har bifogat en liten snabbskiss på ungefär hur jag vill ha det
Det kommer bli en ganska kort uppklippning i nacken, men med lugg framtill som kommer vara så pass bred att det kommer passa att ha hårband till. Sen vill jag ha min fläta i nacken, men funderar på att hoppa den om det blir för dyrt.. Dock kommer det inte bli samma sak utan den :/ Men eftersom jag inte kommer platta, föna eller spreya flätan något har jag inga problem med att ha syntethår, vilket jag hört ska vara mycket billigare!
Nå tips på ställen dit man kan gå, eller vilket sätt som skulle passa bäst att sätta dit flätan med?
But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.
Jag kan rekommendera Hair Style Education. En frisörskola som ligger på Odengatan 33 i Stockholm. Väldigt billigt (elevklippning kostar 120 kr om jag inte minns fel) och himla duktiga. Eleverna har ju stöd och support från sina lärare under hela klippningen, så det är ju en professionell frisör som övervakar och hjälper till. Tycker alltså inte du behöver vara orolig för att gå till en elev. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Googlade dom men det står att deras sida inte kan hittas då servern lagt ner.
Men hade tänkt gå förbi på seienstyle vid mariatorget idag och bara höra lite hur mycket det kommer kosta.
Men då det ligger ganska centralt det du visa kan jag ju alltid gå förbi och höra med dom ^^
det blir nog snyggt. tips på frisörer har jag inga tyvärr
#2 Ja det tycker jag. De är som sagt duktiga, det jag sett av dem.
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#4 Lyckades glömma hårskolan (-_-'') men har iaf bokat tid på Seien style, så vi får se hur det kommer gå! Hon som jobba där sa iaf att hon kunde fixa min fläta och resten av håret och att det inte skulle bli några problem
När jag frågade om priser verkade det inte vara allt för dyrt heller
#5 Vad bra! Hoppas det blir som du tänkt dig nu då, och att vi får se bild efteråt. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#5 Självklart blir det bild
Kommer även tala om hur det var att vara där, men de var trevliga idag iaf så kommer nog vara helt ok att sitta där sen även om det kommer ta ett tag 
Låter bra det!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
ÅÅH när fick du tid? Du MÅSTE visa bild när det är klart ;)

Har tid imorgon kl 17 ^^ så kommer nog ta en miljon bilder på det sen när jag kommer hem och kommer garanterat lägga upp minst en här med då :P

snyggt!
har själv planer på att skaffa en fläta, men då spara ut mitt riktiga hår. sånt är riktigt najs!

Har kvar mitt riktiga hår i flätan :P förhoppningsvis blir det långt nog att jag slipper ha fejkhåret
Jättesnyggt ju!
Mvh Alex
Värd för Ridsport