Byta hårfärg
Ni som har sett Charlies änglar vet vilken hårfärg, den som Drew Barrymores karaktär Dylan har, lite röd-orange.
Jag har tyckt i flera år att det är den läckraste hårfärgen som finns, antagligen för att jag tror att jag inte skulle passa i den. Men vad tror ni? Någon changs att det skulle se bra ut på mig? 
http://z.about.com/d/websearch/1/0/U/K/charliesangles.png
Dålig bild, men ni ser ju typ vilken hårfärg jag funderar på.
Jahadå, det tror jag allt! Tycker det ser ut som att rött kan passa dig alldeles utmärkt… Prova kan du göra i alla fall tycker jag, i värsta fall är det ju bara att lägga i en brun färg igen. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#1. Japp det går ju alltid att färga över ;)
Jag har haft mörkrött hår förut, det var helt okej vad jag kan minnas.
Blir nog att köpa blekmedel och hårfärg i stan på fredag. 
Det tycker jag. Och visa bild på resultatet sen! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jag kommer dock inte ha tid att fixa håret på några dagar, men när, och om det är fixat och blivit bra kommer det bild!
http://news.ninemsn.com.au/img/2007/entertainment/0702_burdeu_a_lg.jpg
Här hittade jag en till bild på ungefär hur jag hade tänkt mig. Men lite mindre orange och lite mer brunt och rött. :)
Låter bra det. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Sen är det ju om jag lyckas få fram den hårfärgen själv med det jag kan shoppa på konsum 
Ja det kan nog bli ett större problem… Jag hade ju helt klart satsat på frisör jag, för den där färgen kan vara väldigt svår. Speciellt om du ska bleka och så också, vet man aldrig riktigt hur mycket håret suger upp av färgen…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jag brukar alltid bränna en massa pengar på att försöka själv först, innan jag biter i det sura äpplet och går till frissan
I våras tror jag att jag blekte mitt hår åtta gånger (och färgade några där i mellan) innan jag fick en färg jag var nöjd med. Tacka vet jag min hårkvalité, för det blev inte ens nött, ändå gick jag från nästan svart till mörkblond :)
Haha okej, ja du gör som du vill.
Lycka till i alla fall!
Mvh Alex
Värd för Ridsport