Hår iFokus

Hår

Etikett: tips-råd
Läst 3033 ggr
mandirose
0

SJUKT TRÖTT PÅ MITT HÅR!!!

Jag är SJUUUUUKT TRÖÖÖÖÖTT på mitt hår! Samma frisyr varje dag och jag har lust att klippa eller byta frisyr eller hårfärg eller göra något helt galet! Några bra idéer för en "rocker" tjej…? Mitt hår är medellångt och slutar ungefär nedanför axklarna och väääldigt mörkbrunt i skiftningar i rött typ och lite tunt. Några förslag? Vill inte ha en rak frisyr. Hellre en fööööör galen frisyr än en tråkig "hejsan, jag jobbar på kontor" frisyr…. :P Men jag vill helst inte färga håret grönt… men lite glaet får det vara, några tips? ;)

ElinSvensson
0

Jag älskar Haley Willames hår, som hon hade det innan(antar jag?) har länge velat göra något liknande!

*bild brttagen av Medarbetare, läs sajtreglerna!*

Alex
0

Klippa upp det rejält kanske? Glad

Har du någon bild på hur det ser ut nu?

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

mandirose
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, här är en bild, typ på hur de ser ut nu. Fint tycker en del men jag tycker det är sjukt tråkigt och inte ens snyggt. Jag vill ha en snyggare frisyr som kanske är "smalare" eller vaf*n de nu heter.. fast mer volym… behöver bara lite tips på hur man kan göra me mitt tråkiga skatbo.

Alex
0

#3 Då kanske en rejäl uppklippning vore nåt? Dvs riktigt kort högst upp på huvudet men spara längderna? Kanske även en lugg av nåt slag om du vill ändra lite mer?

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Anna
0

Även jag tipsar om Hayley Williams, googla på henne så har du mycket snygga hårfärger och snygga klippningar!

Klippte mig själv som henne förra veckan (färgade det inte dock) och är helnöjd :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

mandirose
0

Tack för tipsen! :D Nu är jag nöjd, har mycket fin inspiration :) Tack!