Någonting nytt?!
Nu har paniken kommit tillbaka ang. mitt hår.
Förut färgade jag det stup i kvarten, klippte galna frisyrer och vågade göra massor.
Nu.. har det förändrats. Jag klippte mig för ett tag sedan, hittade en busig frisyr men det blev inte riktigt så… Ser ut som innan jag klippte.
Jag vet inte vad jag ska göra nu.. har stor lust att klippa kortkort igen men vet inte hur jag skulle må med det eller hur andra skulle reagera. Många av mina vänner/familj/pojkvän tyckte det var väldigt fint men själv kände jag mig som en pojke, men nu kanske jag inte skulle känna det? Eller.. vad vet jag.
Snälla, skulle vilja ha lite galna knäppa idér ! 
Vet liksom inte vad jag ska göra.. är inte den rikaste personen heller.. help?
Trivdes du inte i en frisyr låter det ju dumt att klippa så igen, tycker ju jag. Vad andra anser kvittar, det är ditt hår och du som ska ha frisyren, alltså ska du trivas i den.
Har du nån bild på hur ditt hår ser ut nu? Och ev. bilder på hur du haft det tidigare? Kan bli lite enklare att hjälpa till då. 
Samt om du vill ha en frisyr som kräver styling, eller en som ska vara färdig efter borstning i stort sett…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Hur du än gör tycker jag att du ska behålla längden på luggen. Tror du passar jättebra i kort hår men håller med Alex att du inte ska klippa dig kort om det inte är något du trivs i.
Ge mer än du förväntar dig att få.
jao