Hår iFokus

Hår

Etikett: hårprojekt
Läst 3574 ggr
[Nötis]
0

färga håret blått och rosa

Nu har jag äntligen kommit till skott med att köpa min blåa och rosa hårfärg och nu ska jag till och färga det också, men bara det att jag hade tänkt att lägga blått överhår och rosa i underhåret bara det att nu har jag ju rakat av mig håret på vänster sida så det skulle se konstigt ut om jag skulle färga som jag hade tänkt mig. risken finns att det blir som ett, vad ska man säga.. en klar gräns i håret. som en linje där håret går över till rosa :P och det vill jag inte XD tyvär så har jag förlite färg för att färga hela blått som jag hade förut, de va typ "min plan b" om man säger så.

Jag vill ha nått coolt som sticker ut men som ändå lix.. funkar utan att man ska behöva fixa håret som en galning XD   är det någon som kan komma med förslag så skulle jag bli så sjukt jävla glad <3 !

EmmaG
0

Lättare om man har en bild på dig att utgå ifrån

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

[Nötis]
0

yeah kan fixa snart. har tappat bort usb sladden så jag har inga nya bilder på datorn på mitt hår XD

wolfgrin
0

Vilket märke har du? Med Directions kan man blanda och så räcker färgen.. ^^

Ge mer än du förväntar dig att få.

[Nötis]
0

jag har direktions yes men bara en burk av varge så därför kommer det inte räcka om jag tar en färg och färgar hela håret med :P

wolfgrin
0

Just därför du skulle blanda :P då får du ett mellanting av dom två färgerna men det kanske du inte vill ha?

Ge mer än du förväntar dig att få.

[Nötis]
0

haha nej verkligen inte :P XD

[Nötis]
0

men jag har komme på hur jag ska färga det nu ^-^, ska färga det på fredag så lägger väll upp en bild efter helgen så ni får skåda mästerverket ;)

[Strawberi]
0

Ska du färga blått - måste du ha vitt hår på den sidan. Det är det som är jobbigt med blått hår.

[Nötis]
0

jag vet, har färgat blått två gånger innan och jag är förnärvarande..well…platina blond. så det ska inte vara något problem ;)   första gången jag färgade blått så hade jag jätte mkt orangea pigment i håret så då blev det blått och mossgrönt XD fast jag bar upp det med stolthet. Jag bryr mig inte så mkt om det går fel. Sålänge jag inte blir skallig :)   ni kan kolla min bdb om ni vill se hur mitt hår såg ut förut när det va grönt och blått osv.. sök på ZombieRaper på bdb också klickar ni på 20e augusti så finns det massa bilder haha ;)

Alex
0

Hur blev resultatet? Glad

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

[Nötis]
0

ni kommer att få se det till veckan när jag har hämtat min usb sladd som ligger i skåpet på skolen ;) tålamod mina vänner