Hår iFokus

Hår

Etikett: tips-råd
Läst 5904 ggr
J14oh
0

Hjälp med att välja frisyr

Hejhej :) Behöver frisyrtyps här :P

Har bara låtit håret växa ganska länge, och är sugen på att prova något nytt :)

Mitt ansikte är väldigt runt och min panna är hög. Mitt hår är ljusblont. Dock naturligt så det är inte platinablont eller så. Just nu har jag typ ingen frisyr alls, sätter därför alltid upp det, så har tröttnat lite på det. Håret går ungefär till bröstvårtorna.

Skulle vilja behålla längden egentligen och sådär. Och helst så ska frisyren vara relativt lättskött. Alltså kanske att man kan fixa till den och så någon gång, men är ganska morgontrött och orkar inte gå upp allt för tidigt för att greja med håret ^^

Några förslag på vad jag skulle kunna passa i ? (:

[Tassy]
0

klipp lite längder och busa till luggen kanske? Eventuellt kan du ju ta upp en del där bak också även om du behåller längden.

Svårt utan bild Tungan ute

J14oh
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

okej, ja tack ska fundera på det (:

Mmh, jo det såklart. Har inte så mycket bilder på den här datorn och är för lat för att ta någon, men hittade denna i alla fall. Kanske inte dirket världens bästa, memen ^^

Vixifyx
0

du kan ju behåla längde bara klippa upp lite grann så de får volym sen kan du klippa till en sned lugg åxå? :) det ändrar redan det mycket:)

[marion69]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan någon hjälpa mig också att se vilken frisyr jag skulle passa i. Jag har rätt långt hår nu, nästan ner till midjan och allt är bara HÅR känns det som, ingen frisyr.

Jag har ganska markerade kindben. Jag vill inte framhäva dom så mkt.

Jag skulle vilja se riktigt chic ut. Ge gärna förslag på hårfärg också! tack.