Hår iFokus

Hår

Etiketttips-råd
Läst 1972 ggr
Vixifyx
0

Va Tycker Ni ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På bilderna ser ni mej med min förra frilla (den bruna) och min nuvarande (den röda) :) jag lade in båda så ni lite skulle se hur jag ser ut och hur ja såg ut i pannlugg,  nu har jag egentligen bara en samma frisyr som har växt ut , och är nyfärgat :) dvs de röda , nu är frågan den jag är VÄÄÄLDIGT sugen på att klippa mitt hår nu :) vilket är väldigt ojämt men långt just nu o ja funderar på å klippa det såhär (länken) , va tror ni?

http://i.ehow.com/images/GlobalPhoto/Articles/4675724/prettyhair-2-main_Full.jpg

Alex
0

Det tror jag kan bli jättesnyggt på dig. Glad

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

[PACMANPOWER]
0

jag håller med :D tror att det skulle bli fint :)

Vixifyx
0

haha där är en gammal bild till om det var nån som inte uppfattade hur jag såg ut :D

men bra att ni tror det passar vill verkligen ha till den klippningen så! :)

StickyKitten
0

Jag tror du kommer att passa bra i den frisyren, särskilt med rött hår, och jag tycker att du ska undvika att ha pannan helt täckt i lugg (som på den ena bilden), jag tyckte personligen att det såg för "tungt" ut. Ha en liten glipa som på bilden Glad

Vixifyx
0

#4  okej :)  men va bra , och tack för lugg tipset !

Vixifyx
0

här är resultatet bilderna är verkligen dåliga ja vet , men ja kan ladda upp några bättre då ja hinner, det ser ju inte fluffit ut på bilderna lixom lixom ::SS: ::P

Alex
0

Blev ju kanonbra! Skrattande Riktigt snyggt!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Vixifyx
0

#7tack:)

Vixifyx
0

sm sagt tänkte ja ladda upp en sista bild på håret, den e den bästa hittils så:)

wolfgrin
0

Håret blev ju jättebra! Glad

Måste bara fråga, hoppas du inte tar illa upp, men har du komplex för dina läppar? På dom första putar du lika dant och på sista så har du suddat för.. Tycker inte du behöver ha det längre isf för du är jättefin så det så ;)

Ge mer än du förväntar dig att få.

Vixifyx
0

heh nej men ja hade hafft  täckräm där så ehm de så jätte fult ut :P sådärn kant du vet :P eeh.. för ja har extremt röda läppar ;D annars .. så ja gillar dom inte :D

men tnx ..

StickyKitten
0

Snyggt! Luggen blev bra Glad

wolfgrin
0

#11 Haha, ok, ja alla har vi väl något vi inte tycker om fast andra inte alls förstår varför ^.^

Ge mer än du förväntar dig att få.

Vixifyx
0

# 13 ja precis ! fasst jag har i princip hela jag X) :D