Hår iFokus

Hår

Etikettprodukter
Läst 3602 ggr
Elshira
0

Otroligt bra glansspray!

Jag håller på med hästar och använder mig av glans/utrednings spray både till show och till vardags…

Men denna spray som är så himmla bra för hästarna använder jag numera (de senaste åren) även till mitt eget hår.

Den ger en oslagbar glans och har man i ca 2 sprut i håret ligger effekten i flera dagar utan problem =)

Dessutom är det brtydligt billigare än annan hårglans ca 120 kr för 500 ml på Granngården! ^^

Och denna spray är av märket Canter och kallas "Canter Coat Shine"

För er som vill veta så innehåller den Silikon, men i vilka mängder vet jag inte, men mitt hår klarar sig utan den och återgår då till sin ursprungliga look utan att bli sprött osv. Det är i.af för mig =) (Nu vill jag inte höra några sågningar…)

Så har ni långt trassligt hår eller bara vill få ett silkeslent och spegelblankt resultat så är det guld värt! Både billigare och bättre än många andra produkter för människor :D

Hakuna matata!

Birke
0

Hästsaker är ofta väldigt bra :P Kan det köpas lite överallt? I vilken prisklass ligger den?

Elshira
0

Titta i inlägget en gång till så ser du ;P Men den kostar ca 120 kr för 500 ml och det varar i en evighet då det endast krävs 2-3 spray efter varje tvätt. Granngården har den oftast men även de flesta andra lite större ridsportbutiker med =)

Hakuna matata!

Birke
0

#2 Dags att räta till linserna ;) Tack.

LindaKarlstrom
0

Jag brukade använda pälsglans i mitt hår med! Den där orangea flaskan (kommer inte ihåg vad den heter nu) som oxå finns/har funnits på granngården! Luktar gott och funkar toppenbra!

Elshira
0

Fox fire heter den, har använt mig av den tidigare men ger långt ifrån lika bra resultart tyvärr :P

Hakuna matata!