"Hayley williams hårfärg"
hejssan, jag hade då tänkt färga mitt hår i stil med hayleys (sångare i bandet paramore) och tänkte att jag skulle behöva lite tips, vill inte ha illrött, bara åt de rödare hållet sådär brunt,orange,rött som hon hade då lite tidigare i hennes karriär, vet ni någon bra färg? eller "sätt" att få de så? jag funderade oxå på rött hår men jag vill inte ha "illrött" eller "knallrött" liksom :S?jag vet inte hur jag ska förklara det riktigt men hoppas nån förstod :) om du googlar Hayley williams borde en bild komma upp då hon har en lila t-skjorta o tittar från sidan rakt mot en, typ så hade jag tänkt mig, och sedan nån blond/röd slinga där bland med?( har tyvärr inte nån bild på mitt hår i nu skedet men såfort jag har en kan jag lägga upp? :) tack på förhand!
PUTT!
Av de bilderna jag kan hitta att döma så är det inte bara en färg utan flera olika hon har i håret. Så att fixa till det hemma utan att kunna blanda Färger och fixa själv kan nog vara väldigt svårt.
Det enklaste är nog att gå till en frisör, om inte någon av de mer naturligt röda hårfärger som finns i vanliga butiker stämmer överens med det du vill ha.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
oukej jag tänkte typ färga det och sedan slinga men visst kand e bli svårt håller med..
(jag brukar ha min syrra att färga håret åt mig, och många tror oftast att jag gjort det hos frisören, slingar det alltid oxå, hon är jätte duktig så får fråga henne om hon kanske kan)
men hmm hittade en färg som verkade rätt ok, om man kanske gjorde lite slingor i sen? :)
casting creme gloss 645 kastanj
eller
casting creme gloss 724 kopparblond?
eller
light gold copper brown loreal experte 6,4…
nån som vet något om dessa?
eller… ska man ta avfärgning? då brukar de ju bli orange till mångä väl?
detta är min nuvarande hårfärg->
putt…