Katastrof!

Puttar, bara 2 veckor på mig nu
ifall du inte killar det lockiga kan du ju alltid permanentplatta så ser ditt hår längre ut…
Vad är du sugen på, vill du ha längre hår, kortare, nån riktig frisyr, är du beredd att styla håret varje dag, och i så fall hur mycket?
Sen skulle det underlätta om man fick se ditt ansikte för att kunna ge frisyr- och färgförslag.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#4 Vad räknas som "det mesta"? Försök vara så specifik som möjligt, blir jättesvårt att tipsa annars.
Vill du liksom ha en vanlig, neutral frisyr, eller något extremt som sticker ut?
Och vill du hålla på att styla håret varje dag, och hur länge i så fall? Eller vill du kunna gå upp ur sängen och vara "redo" hårmässigt, om man säger så?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

5# Det spelar faktiskt ingen roll. Men man ska kunna både styla till det men även bara gör något litet när man går upp och inte har tid :')
ja tyckte permanent platta lät bra , jamenar det blir annorlunda och de hålls och ser längre ut sen kan du klippa typ sned lugg och du har ny frilla , men om du inte vill ha det platt så kan du fixa upp det me en upklippning så får de lite volym.. även om det är platt eftersom du måste spraya lite å använda vax kanske .. lr ja beror på :D
sen lite färg skadar inte slinga de i flera blonda nyanser :) så ser det rätt fräckt ut :) lr slinga de lite ljusare :)

7#8# Tack så jättemycket för tipsen :') Men. Mamma skulle bli förbannad om jag plattpermanentaade mitt hår. Haha<3

Plattpermanent har två av mina kompisar gjort och det höll bara några dagar sen var deras hår lika lockigt igen. Så de är kanske inte värt att göra :P
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
när jag platt permanentade höll de sej i några månader fast min frisör föreslog att jag skulle gå ti en annan frissa som höll sej längre, fast jag gjorde inte det O_o'
Jag tkr du ska låta håret växa lite :)