Hår iFokus

Hår

Etikettprodukter
Läst 1557 ggr
[LoveNasse]
2009-09-08 18:52
0

Om löshårs medoderna

Vilken medtod tycker ni är bäst när man ska sätta i löshår? och avrför? vilken är lättast att göra själv hemma?

Tacksam för svar! :)

[Wera]
2009-09-09 19:53
0

Clips (vet inte hur det stavas) tycker jag verkar bäst. har inte löshår, men det kan man ju sätta i och byta när som helst. Alla jag vet/sett som har/haft löshår som satt i med lim det ser man hela tiden i hårfästet, hemskt fult.

[LoveNasse]
2009-09-09 21:04
0

Clips har jag redan :)

mandariiin
2009-09-09 22:49
0

weaving är den mest skonsamma, då inga produkter används i håret. det negativa är väl att du måste var lite extra noga med hur du sötter upp håret, så tränset inte syns.

keratin vax är nog det som är lättast att ha om man ofta sätter upp håret i olika frisyrer. med denna metod måste man vara väldigt noga med hur man tar ur löshåret, annars kan ditt hår blir väldigt förstört.

microringar/smältringar är toppen om du bara ska ha i några enstaka slingor, som inte ska sitta i jätte länge. dessa har en förmåga att glida ur vart eftersom.

lim fungerar utmärkt om du ska vara fin i håret i några dagar. men denna metod släpper väldigt fort.

pinch braid tar en evighet att sätat i, men är oftast väldigt fint när det väl sitter.

clips funkar perfekt om du bara vill ha mer hår ibland, eftersom du kan ta ur/sätta i det när du själv vill.

jag själv har svårt att säga vilken metod som är enklast att använda sej utav hemma, då jag jobbar med alla metoder, och gör all tpå mej själv. man får testa sej fram för atts e vad man själv klarar av.

www.mandariiin.com

[LoveNasse]
2009-09-09 23:47
0

#3 Okej tack så mkt :)