Vågar man experimentera...
Okej, nu är det så att jag tröttnat på min nuvarande frisyr, såklart (
), och vill göra nåt kul experiment. Inte så jätteextremt men ja, jag vill göra något nytt helt enketl! När jag visade denna bild för folk och frågade vilken av frisyrerna var snyggast så svarade dom sju, och det är väl något jag skulle vilja ha nu, nån sorts mohawk, en vanligare typ. Alltså nästan likadan som den på bilden men mer åt mohawkhållet. ;) För jag tror inte jag skulle klara av att skaffa en gammal frisyr tillbaka, även fast jag saknar de flesta av frisyrerna på bilden. :/
Nu tänker jag såhär; jag ska klippa nån mohawk och lite som på sjuan, och färga svart igen, men bara svart låter så tråkigt eftersom jag redan haft det. Jag har lust att skaffa slingor, kanske röda, kanske blonda, men är rädd att det kommer slita för mycket i håret, och blonda slingor mot svart kanske kräver blekning? Nej tack i så fall. Iallafall, skulle slingor passa i nån sådan frisyr? Och vilken färg tycker ni isåfall?

Såhär ser mitt hår ut idag, sorry för konstig och ful bild men men. Det är alltså verkligen itne svart längre, och jag färgade det för lite mer än en månad sen. Runt den 25:e Juli.
Något sånt här skulle jag vilja klippa mig till, hoppas jag får låna din tråd lite LisetteS. 
http://har.ifokus.se/Forum/Read.aspx?MessageId=487690c4-247a-4be0-8577-3682220a87c6