Svart eller rött hår?
Jag har hennafärgat rött hår nu och har tidigare haft svart. Nu funderar jag på om jag ska färga det svart igen, för att jag haft rött ganska länge och börjat tröttna. Men frågan är vad som passar mig bäst? 
Jag är dessutom osäker på om det går att färga med vanlig svart hårfärg eller om jag måste köpa svart hennafärg (det finns på Lush)?
Någon som kan hjälpa mig? 
Tycker du passade väldigt bra i rött. 
Är väl väldigt svårt att få bra resultat när man färgar över hennafärg med en vanlig färg, så troligtvis kommer du få använda hennafärg igen om du ska färga om.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#1 Tack så mycket! 
tyckte också att du passade väldigt bra i rött :)
jag gick till en frisör och frågade lite om det där att färga över Henna och han sa att i värsta fall kan håret börja koka :O Men att tona skulle gå bra (:

#3 Koka? Galet! 
#4 ja :O men det bästa kanske vore om du går och pratar med en frisör iaf.. om du inte ska ha kvar din röda :)
Koka låter extremt, men det kanske stämmer att det kan hända. Förstår inte hur bara?
Dock får färgen svårt att fästa och det kan bli missfärgat.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Jag tycker rött :)
/Moonchild89 👻

Rött, definitivt! :)

jag tycker rött
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Rött helt klart :D

Verkar vara ganska enigt, haha
Tack för allas åsikter!

jag gillar det svarta också.. ^^ men rött är så grymt fint, funderar på att färga.. haft blått7blont så länge nu! vilken röd färg använder du?

#12 Jag använder henna från herbique, det är riktigt bra! Fin kopparröd nyans som sitter i länge, sliter inte på håret och en förpackning som räcker till två färgningar kostar bara 59 kronor
Dock är det nog inte så bra att använda Henna om man vill byta hårfärg ofta, eftersom det inte går att färga med vanlig färg efter att man använt Henna, om jag förstått det rätt. Dessutom ska man ha klegget i håret i flera timmar för att få bra effekt och det finns saker som luktar godare, haha 

okej, den är jättefin. meeen.. jag kommer nog vilja färga om, så Henna kanske inte är det bästa ; )
Tycker att du ska fortsätta med rött. :)
Instämmer med #15, det var fint :D Du passar i det, och personligen såg det bättre ut än svart :)