FÄRGNING!
FÄRGNING!
Nu ikväll ska jag färga mitt hår.
Tror ni att man kan ta blont eller kommer det att bli röd/rosa? Eller ska jag ta en brun?
(Det är lite ljusare i verkligheten än på bilden!!)
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se
Ser ingen bild. Vad har du för hårfärg nu, och vad vill du ha? Ska du ha blont kommer du ju få bleka, och antagligen behövs det blekas ett antal omgångar beroende på din nuvarande färg.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

röd/rosa blir det troligtvis inte om du bleker. då blir det nog mer orange….. men jag tror din plan med det bruna blir bäst. har du färgat än? bilder :)
Jo jag har färgat!:) Bilder kommer upp idag efter skolan!:)
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se

Intressant, vill se resultatet. :)
Det blev ju bra, du passar i brunt :)
Ge mer än du förväntar dig att få.
Ser bra ut.
Blev du nöjd?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
nja så där!:)
Det är inte riktigt brun utan med rött i!:) Fast jag ska snart börja gå mot ljusare tider som sagt.
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se
Ja, rött är ju väldigt svårt att få ur, det brukar kunna lysa igenom de flesta Färger.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#10 ja det känns verkligen som om det kommer att bli jobbigt! :/
Har du något tips för hur det ska gå ur snabbare?:)
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se

Vore det inte bra att lägga in en klick "blåsvart" i den bruna färgen då? När jag färgade svart så tog frisören en riktigt brun färg istället för att jag inte skulle passa i kolsvart, men hon lade i en klick svart för att få det där silverblå skenet i håret, eftersom jag hade rött innan. Och det hjälpte. Nu har ju håret bleknat och man kan se lite röda toner i det, men det är för att håret har blekts i solen och havet. :)
#12 svart är inget för mig alls. Har haft det i mitt hår!:) Det här ska få blekas nu mitt röd/bruna. Sedan tar jag en brun sedan efter nyår nått sånt och efter det hoppas jag verkligen att det har gått ur!:) Så jag kan börja slinga blont!
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se