Vilken frissa & fäg passar mig?
Snälla hjälp, jag behöver klippa mig men vet inte hur. Jag har haft det uppklippt i ett år nu typ och jag vill ha nått annat. Fint, och jag vill behålla min Hårlängd. Jag har halvlångt hår, typ 15 cm över axlarna..
Sedan så vill jag färga det, nu har jag typ brunt hår, men vet inte vad som passar mig.. Har färgad det en gång till rödbrun och blev nöjd men det syntes knappt så vill ha nått som syns mer..
Kan ni hjälpa mig? :D detta är en bild på nuvarande mig xD Tänk på att jag har luggen bakom öronen och huvudet på sned på att håret ser mycket längre ut. (ganska gammal bild såhär ser det inte ut riktigt mera har en del kortare också)

Kanske ljusa slingor? Och kanske taggat på sidorna om du förstår så att inte allt som är lugg är lika långt som resten utan taggat utmed sidorna av ansiktet
Haha jag vet inte om du kommer att fatta, är lite kass på att förklara 
Du kan ju alltid klippa upp mer, klippa lugg eller liknande om du vill ha något enkelt men annorlunda. Sen finns det ju en himla massa man kan göra om man vågar lite mer samt orkar styla håret dagligen.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Jo jag fattar lite ^^ Det med slingorna hade jag tidigar också tänkt på, så kanske det! :D
Tycker du ska klippa in det vid ansiktet, kanske upp till var du har luggen nu. Kortare t.om om du inte känner att du vill ha det så att du kan ha det bakom öronen.
Lite mörka och ljusa slingor och kanske en ton mörkare underhår tror jag skulle passa dig.
Hoppas du blir nöjd med vad du nu väljer och lägg gärna upp bilder sen, kul att se :)
Ge mer än du förväntar dig att få.
Okej tack för tipsen! Sen när jag har klippt det (vet inte riktigt änn hur) så ska jag färga det så som du beskrev det! Det värkar kul! :D
Kul, hoppas du blir nöjd. Tror det kommer bli bra :)
Ge mer än du förväntar dig att få.