förslag på frisyr?
jo nu är det snart dags att klippa sig igen… redan nästa vecka går jag till frisören. Tyvärr har jag inte kommit på hur jag vill klippa mig ännu… kanske ni har några förlag? jag kan inte tänka mig klippa så mycket kortare än det jag har, jag har funderat på att färga slingor, men jag vill ju ändå ändra håret på något mer sätt..
bilden nedanför är i nulägets frisyr.
Lite lugg kanske?
Alltid en rolig förändring.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Ja, lugg hade varit fint :)
ja lugg är ju ett förslag.. men kan det bli konstigt ifall jag har så kort hår och lugg? men om jag klipper upp mycket så blir det ju förstås fint. :)
Nej nej, det blir absolut inte konstigt! Lugg kan man ha till hur kort hår som helst. Inga problem. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#4 okej vad bra!
tänkte snart desutom skaffa hårförlängning, men har du några tips på en affär där det är billigt och bra kvalité. jag har gört att det finns i stockholm för 500:-
#5 Nej, tyvärr inte. Det finns flera trådar som tar upp ämnet dock, kanske kan hjälpa dig lite att kika runt i dem. 
Men vill du ha äkta hår eller syntethår?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#6 okej, ja gärna tack. vill helst ha riktigt hår, :P
#7 Då hittar du det troligtvis inte för 500 kr. Finns flera butiker som säljer "äkta hår" som inte är helt äkta, utan blandat med syntethår. Så du får nog räkna med lite högre pris för bra, äkta hår.
Mvh Alex
Värd för Ridsport