Hår iFokus

Hår

Etiketttips-råd
Läst 3543 ggr
[SarahOhrn]
0

Brunett eller blondin?

Jag har lite beslutsångest… Jag älskar att vara blond, dock är det rätt dyrt att underhålla då det sällan blir bra när man gör det själv och jag måste färga det minst 2 ggr till för att bli riktigt blond. Nu har jag bara färgat en gång från mörkbrunt och det är ju nåt mellanting som jag INTE gillar.. Och har eg inte råd att lägga 2000 på o färga det två gånger till… För nu har det växt ut lite av mitt mellanblonda också.. Men kanske är det värt det. :S Brunt är ju såå mycket lättare o färga sjläv… Eller ska jag ta en helt annan färg? Rött eller liknande? :) Inte knallrött då men…

Lägger in lite bilder i det här inlägget snart så får ni se.

[SarahOhrn]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är hårfärgen jag har nu.. Efter en blekning från mörkt.. Superdåligt!!!

[SarahOhrn]
0

Här är färgen jag fick sist efter en blekning från mörkbrunt (en bättre frisör som ni ser…) dock lite gult men är ljuset som gör det också..

[SarahOhrn]
0

Här är hårfärgen jag varit mest nöjd med på länge! Syns inte så bra här dock ,hittar inte den bra bilden. Men det va mörkbrunt med röda, svarta o ljusa slingor. Superfint!!!

[SarahOhrn]
0

Vanligt hemmafärgat mörkbrunt, det jag brukar ha om jag inte är blond..

[SarahOhrn]
0

Rödbrunt

[SarahOhrn]
0

Nästan svart. Kommer nog inte hända igen..

[SarahOhrn]
0

Min naturliga hårfärg när ja va  yngre o innan jag färgat nåt! ;p

Alex
0

Jag tycker du passade hur bra som helst i det rödbruna! Den färgen gillade jag skarpt. Glad

Jag vet själv hur det är att hålla ett naturligt mörkt hår blont, mycket jobb och mycket pengar… I alla fall om man bleker hos frisör, vilket jag gjorde varje gång då jag var i stort sett vit och håret hade troligtvis gått av om minsta lilla blekmedel kom i nåt annat än utväxten. Flört De flesta andra Färger är ju både lättare och billigare att underhålla…

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Aussie
0

Vad heter din frisyr? :) Tyckte den va fin ^^ det är inte som det vanliga uppklipta, ifall det skulle vara det du hade. Så ser det inte ut som det.

Jag brukar det bara ha uppklipt. Men jag vet typ ingenting om hår och frisyrer så x'D

[SarahOhrn]
0

#9 Den heter nog ingenting.. :p Jag bad bara frisören klippa upp det, klippa till lite snelugg och sådär. Min kompis som är frisör kom in med lite tips också till hon som klippte mig och vips, så va det bra! Hon är superduktig. :)

Aussie
0

Hihi okej ^^ Jo hon värkar det ja :)