hur många ?
jag ska skaffa hårförlängning och har nåra frågor
1 , Hur många behöver man ?
2 , vart kan man köpa ? är glitters bra ?
3 , jag vill ha så bra och billiga som möjligt
// Elin
www.Duettvagenskaniner.webs.com
Medlem i Wienerteddy klubben!
Vill du ha riktigt hår eller syntethår? Och vilken metod har du tänkt använda för att sätta fast dem? Finns ju några olika varianter.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

jag hade tänkt clips tror jag .. syntet hår tror jag det e
// Elin
#2 Syntet hår kan du ej platta, locka, föna eller färga osv.

ookeej , vad ska man då ha då ? vill inte ha riktigt , det är aldelles för dyrt
// Elin

nån som köppt från glitter ?
// Elin
Jag skulle satsa på att spara ihop till äkta hår i så fall. För det är extremt mycket bättre, både när det gäller kvalitet och vad man kan göra med det.
Visste inte att Glitter sålde löshår? Men jag skulle nog vara väldigt skeptisk till att köpa det där…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

men jag vill ha nu . Min kompis kan ju platta o locka o göra allt med sin hårförlängning , och det är ej äkta
// Elin
#7 vissa syntethår klarar värmestyling på svag värme nivå :) Fråga efter det i en affär som säljer löshår. Varför inte köpa från samma ställe som din kompis?

#8 ska fråga henne från vilken affär bara :) vet ni vilken affär i stockhol som säljer billigt?
// Elin
Det finns billigt äkta hår som är riktigt fint. Mitt kostade 400 kr för en helförlängning i en butik i Göteborg som är billig. Men s åär det extremt billigt o bra där också :)

hihi göteborg är liite långt :P bor i stockholm :P
// Elin
Jag har köpt ett clip-on set på happyhair.se, det kanske inte är den mest omtalade sidan men kan ej förstå varför. Jag är jätte nöjd med mitt syntethår därifrån. Bara man vårdar sitt syntethår med försiktighet så ska det inte vara några problem. Deras speciella hårborste är suverän att använda på deras syntethår. Det sliter inte ett dugg på håret som vissa andra hårborstar gör. Har för mig att den var billig också, 20 kr eller nåt sånt. Och så är det väldigt snabb leverans.
Om man väljer snabb leverans betalar man 50 kr extra och då får man håret redan dagen därpå (om man beställer innan kl 14, tror jag att det var) Och syntethåret jag köpte kostade runt 250 kr tror jag. Allt som allt ca 400 kr. Ett plus var att man fick med förvaringsväska till håret.
/Moonchild89 👻

omen gud vad bra! det låter suveränt!! , .. Men hur sätter man in dom i håret ? och hur vet man vilken färg man ska ha?
// Elin

hmm .. vilken längd ska man ha tycker ni ?
// Elin

skaman ha clip on volume ? , doom var ju dock inte raka :/ kan man platta dom elleR?
// Elin
#11 Aa men kanske finns nåt i Sthlm som också är billigt så lite undangömt ! ;) Tror inte dom man beställer är lika bra .. Bättre o kunna jämföra med sin hårfärg irl också ist för o beställa då är det svårt o veta.

precis
// Elin
#13 Ja, det tycker jag med. Jag är supernöjd. Håret sätts fast med clipsen som sitter fastsydda på en rad överst på håret. Fungerar ungefär som hårspännen. Det beror på vilken färg du har på ditt hår. Jag har svart hår och köpte deras svarta, raka syntethår, tror att det hette lakrits hehe.
#14 Jag har 30 cm på mitt hår och det räcker mig strax nedanför axlarna :) Sen finns det ju 50 cm, och säkert ännu längre.
#15 Man kan platta syntethår, om man plattar på svag värme.
/Moonchild89 👻