stylingtips
Hårfärgsnörden behöver hjälp 
Jag har ingen aning om vad för produkter jag skulle kuna använda för mitt hår. Vax ratar jag då det inte håller frisyren bra..
jag brukar använda mig av mousse och hårspray men jag vill prova på något nytt..
gärna något som man inte behöver fixa till flera ggr om dagen, utan något som håller.
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Jag gillar hårgelé :) håret blir inte lika stelt som när man har hårspray i och så håller frisyren bra också! Rekommenderar nåt hårgelé från Loreal. Jag fick till värsta ruffs-frillan till mitt korta hår ^_^ Tror att den jag använde heter Invisi'FX Styling Gel.
Gillar en "kräm" också som heter Out Of Bed Modelling Fibre Cream, också den från Loreal. Tycker inte att det är vax, det är mer som en kräm som man gnider mellan händerna, sen är det bara att fixa det som man vill ha det. Superbra!
Hittade lite info om den;
"Out Of Bed Modelling Fibre Cream är idealisk för att strukturera korta och halvkorta frisyrer. Den ger en hållbar stadga samtidigt som den bevarar hårets känsla och glans."
Hoppas du hittar nåt bra, vet hur svårt de är att hitta rätt hårprodukter.
/Moonchild89 👻
Kör med Dust It (schwartskopf) och en bra hårspray (Jag gillar Ice Hair Finisher från Joico).
Dust it (det lilla jag provar) är suveränt, jag är frälst! När jag får slantar över blir det att beställa. Gele kan fungera, får man till det så håller det ;) Ta inte alls mycket, annars blir det mest klister av allt ;)
Paulina

hehe, jag hatar dusti it. går inte att fixa den frisyren jag vill ha något bra alls 
Jasså? Där ser man =)
Paulina

Har provat i några vändor så jag har gett det en chans. ska kanske se om min frisör har några roliga produkter hemma som jag kan få leka med. fast det är ju pinsamt, han är ju frisör och akn sånt, inte jag. lol 
finns ju så många olika sorters vax med, jag älskar maria nilas lervax :) sen finns de andra lervax jag inte funkar med alls :)
man måste nog prova sig fram själv :)