tips - raggar frilla!
hej.
jag har för tillfället börjat gå i helt bakåtslickat hår med lite polisonger, 50-60 tal men skulle vilja ha tips och kanske bild på hur jag skulle kunna få till någon annan ''raggar'' frisyr.
är ute efter en snygg frilla för att åka raggarbil i.. 
samt vad jag ska ha för artiklar till detta?
någon som har något tips???
Hur långt hår har du nu? Jag är tyvärr inte så bra på just såna frisyrer, men kan ju finnas andra här som är. Och då kan en bild på din nuvarande frisyr underlätta lite för att kunna hjälpa till. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
jag har inte körkort en..
och ingen raggarbil…. det här är min bil..
min morsa har just gift sej med en raggare som har en cheva impala och morsan kör cheva nova (fyrdörar) har aldrig sett ngn annan med fyra dörrars.. :S
jag lägger upp bild på dom under här. så ni kan se vad jag ska åka i
samt en bild på mitt nuvarande hår..
okammat så ni ser hur långt hår jag har.. snälla tips om raggar frilla…

Åhå! Där ser man Cheva för hela slanten ;) Tja bortsett från den lilla plasträcern där ;)
Antingen kan du köra lite lagom vattenkammat och bakåtslickat, alternativt klippa så att du får upp luggen lite, vill du ha det tidstypiskt eller bara "raggarstuk" i största allmänhet?
mest raggarstuk i största allmänhet. jag har tittat lite på frisyrer o en klassisk rockabilly frilla. få upp luggen o samtidigt kunna ha lite bakåt isej…
jo plast-räser men snart kanske den byts ut till en t-ford (t-rod) med amason ram..
då du, blire åka av med en liten v8 under huven :D hehe

#9 Då kanske du måste ha en Rover 8:a, vet inte om amazonramen klarar större ;) T-fordarna är dyra också :( Lite trist!
Hmm.. Undrar hur de gör med luggen.. skulle testa tupera undertill för att få volym, och sen en bra mousse, kamma över och i med spray :)
hör på raggare.ifokus kanske? :D
finns det? hahhaha de har jag missat hehe
yepp :P hehe
niceee. de ska jag skriva på hehehe :)

#14 Kom in på www.motor.ifokus.se också :)
okej de ska jag göra.. e du motor intresserad?? haru raggarbil? hehe 
fään va nice. söker ni Medarbetare? jag är väldigt intresserad av allt med motor.. snälla säg att ni har plats för en Medarbetare..
vad haru för bil då? vad e du med i för klubb? ifall du e de förstårs.. ? hehe 
långens bil (en kompis till morsan) ------>
hoppas hoppas :D