Tips!
Hej!
Jag ska klippa mig innan skolan börjar har jag tänkt, men jag vet inte hur.. Nån som har nått tips?
Och sen så börjar jag bli jätteorolig över mitt hår! Jag har börjat fälla en massa massa hår! Är det brist på vitaminer eller vad är det? 
Bifogar en bild där ni ser mitt hår, dock så är luggen typ "uppsat" bakåt brukar ha snelugg..
Ingnorera mina röda ögon o min konstiga min XD

Tycker du passar jättebra i det du har men kan föreslå ganska lång raklugg, färga håret i en mörkare nyans och klipp av en decimeter på längderna. Tror du skulle passa i det.
Mvh Ellenfyrkant

Det hade jag i våras, men jag tyckte att det såg tråkigt ut på mig..

#2 Frisyren blir vad man gör den till, piffa upp med någon rolig färg ?
Mvh Ellenfyrkant
Du kan ju alltid klippa upp det. Hur mycket är du beredd på att lägga ner på att styla frisyren? Vill du ha en frisyr som kräver styling varje dag, och i så fall hur mycket tid är du beredd att lägga på det? Eller vill du bara kunna vakna, borsta igenom håret och sen vara redo?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

jag tycker om att styla håret och hålla på me ddet så det får gärna vara en frisyr som man måste fixa lite med :)

ja så kort hår vågar jag inte ;)
En page med riktigt kort i nacken? Alternativt bara väldigt uppklippt? Ska se om jag kan hitta några bra bilder på det jag menar…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Här har vi pagen (här är den dock lite lång) men nåt sånt jag tänker på i alla fall.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Hittade tyvärr ingen bättre bild, men något sånt här tänker jag på med det mer uppklippta. Inte jättestylat på bilden, men man ser väl på ett ungefär hur det är klippt i alla fall.
Båda frisyrer kräver styling i alla fall, speciellt första är definitivt inte snygg om man inte puffar upp det där bak. Den andra kan väl gå att låta bli att styla, under förutsättning att man har snällt hår som bara ligger platt ner på rätt ställe när man vaknar… 
Mvh Alex
Värd för Ridsport