Hår iFokus

Hår

Etiketterdreadslöshårperuker
Läst 2687 ggr
Moonchild89
0

Beställt löshår!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hallå :D

Jag beställde löshår i förregår och idag ligger det på posten. Snabba puckar! Så snart ska jag knalla ner till posten och genomgå min "förvandling". Men jag vet inte om jag måste vänta lite, tills mitt egna hår har växt lite längre. Då kanske det blir snyggare resultat, plus att håret fäster bättre. Men jag tänker prova hur det ser ut i alla fall, lägger ut bild senare. Så här ser mitt hår ut nu :D kort-kort-kort!!!

/Moonchild89 👻

Moonchild89
0

Här är jag med löshåret på. Jag blev jättenöjd. Fast det syns lite att det är löshår om man inte har keps/hårband. Men I liiiike :D Det blir nog ännu snyggare sen när mitt egna hår har växt lite mera.

/Moonchild89 👻

Royalz
0

Fint det blev :)

Moonchild89
0

Tackar :) här kommer en bild me hårband också!

/Moonchild89 👻

Moonchild89
0

vilket var snyggast? Oskyldig

/Moonchild89 👻

FunkyShrimp
0

är det nagelslingor?

Moonchild89
0

Nej, clips :)

/Moonchild89 👻

Assarina
0

Den sista bilden var snyggast, tycker jag. Men du är verkligen snygg i ditt korta hår. Inte många som verkligen klär i så kort!

Jag blir lite avundsjuk! Jag ser ut som en fotboll i kort, så det är bara långt som gäller här. Glad

Ha det gott!

AssarinaFlört

Moonchild89
0

Oh man tackar, det var roligt att höra ^_^

Men jag känner mig lite som en pojkflicka i det >_<

Äsch, du är säkert jätte fin i kort hår också, det gäller bara att vänja sig, och så är stylingen viktig också, själv gillar jag massvis me hårspray i så det blir lite "spretigt".

/Moonchild89 👻

zuperzita
0

sött! Bandanan var finast! :)