Köpa dreads

jag gör dreads på beställning.
mandariiin.com
där finsn info om priser och allt :)
#1 - oh :o ja jag får kolla där :D
Flätar du i också? ;)

japp :)
#3 - och du finns vart i vårt avlånga land? ;)

det står på hemsidan :P
jag är boende i sthlm, men finns lite här och var oftast :P
#5 - okej :o
odium clothing har
<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3
Har hört att de på odium inte håller så bra. De är maskingjorda om jag inte minns helt fel.

inga maskin gjorda är bra. dom blir fula och tussiga direkt. och dom dreadsen som säljs i butik är till 99% maskin gjorda.
min syster köper dom på odium och hon hatar dom hon köpte flera pack som har gått sönder.jag skulle bara säga att det fanns på den sidan

#10 Onödigt att föreslå en sida som du vet inte tillverkar bra saker utan att ens berätta att det är sdkräp.
Mvh Ellenfyrkant
förlåt mig da
Dom har för tusan visst tupperade dreads där:3 Kolla själv!-_-
Ja dem har tuperade på Odium men jag skulle säga att det är bättre att köpa av privatpersoner.
Jag vet tillexempel inte hur deras tuperade dreads är då de bara har bilder på dem som självklart ser jäättebra ut. De kan ju likagärna vara lika dåliga som de maskingjorda. Eller så är de superbra. Men det finns väl inga fler referensbilder eller feedback från andra kunder?
Hos en privatperson finns det oftast jättemånga bilder på olika beställningar och man kan få lockiga och leopard och ja, vad hon/han nu erbjuder!
Just sayin!

kawaii design, vet nfn om de gör för hand eller om de är maskingjorda ?
Mvh Ellenfyrkant
#15 , kawaii-design säljer väll inte färdig gjorda dreads längre? Kollade på hemsidan igår och jag kunde bara hitta att dom säljer hår som man gör egna dreads utav :/

#16 De säljer färdiggjorda ulldreads efter beställning.
Mvh Ellenfyrkant