Hår iFokus

Hår

Etikettfrisyrer
Läst 3294 ggr
niffen
0

Jag vill klippa mig, lugg?

Jag vill jättegärna klippa mig, men för det första vet jag inte hur och för det andra är jag för feg för att våga klippa något utöver det vanliga, om man säger så. Jag har jämt haft långt hår, förutom för något år sen sen då jag klippte axellångt (för mina toppar var riktigt slitna) men det gillade jag inte för jag har så jäkla mycket hår och mycket volym, så jag såg ut att komma direkt från 80-talet. 

Jag bifogar en bild på hur jag skulle kunna tänka mig ha det, men jag vet inte om jag vågar… Nu har jag supertråkigt hår, som iofs blir rätt så snyggt om man plattar det, men jag vill ändra mitt hår! Jag tror att ju längre tid det går och jag inte gör något åt det så kommer jag aldrig våga klippa det tillslut.

Nu har jag bara gått och klippt topparna i flera års tid så jag har väl tröttnat lite på det kan man säga  :P

Kommer en dålig mobilbild på mig i mitt hår tagen för typ en kvart sen snart också, om jag lyckas få upp den  ;)

Länk till bild på LJo's frilla (bild 3)

och en bild på samma frisyr, samma människa  ;)

Bild borttagen av medarbetare

niffen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Okej, jag skojade bara om det där med bild tydligen…
För min mobil vill inte sammarbeta med mig alls! Jag tar en annan bild istället då, om det vill funka  *suck*
Jag är den stora människan på bilden, den andra lilla människan är min lillasyster  Skrattande

(Usch vad jag drar mig för att ladda upp den här bilden, den är pinsam!)

Gerbilflicka
0

Gud vilket vackert har du har… mitt dromhar! Tror du skulle passa jattebra i lugg. Glad

niffen
0

Oj, tack vilken komplimang!  :D
Jag är jättesugen på att klippa lugg, jag tycker det är så himla fint, så jag ska nog göra det, ja!

JMax
0

Jag tror med du skulle passa bra i lugg! Kör på det!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

[Niike]
0

Vilket fint hår du har!

Om du brukar ha luggen uppsatt (bakåt) eller kan tänka dig att ha det så är det ju bara att klippa på, för då kan du ju sätta upp den om du blir missnöjd =)

niffen
0

Jag brukar inte ha det, men jag kan tänka mig att ha det, om jag inte gillar det!
Då jag vill ha lång och tjock lugg, så jag kommer nog vela sätta upp den då och då, tack för tipset! :D

[GlittriGris]
0

du kommer bli skitsnygg i lugg det kan jag lova!

niffen
0

Jag har bokat tid klockan tre idag, så om mindre än en timma har jag lugg!
Tack för alla tips och kommentarer Skrattande

[Niike]
0

Åååh, vill se bilder!! :D

Buuc
0

NIFFEN! Jag vill se jag vill se jag vill se!!!! :D

niffen
0

Oj, jag har glömt bort!
Jag kommer hem imorgon, då laddar jag upp några bilder!  :)

ThreeSenses
0

Vilket underbart hår du har! Ser fram emot bilder ;)