sugen på ny hårfärg.
mitt hår har vart mörkbrunt hur länge som helt nu å jag e skitsugen på nått nytt,
tycker de e snyggt med riktigt mörkt rött, men hur får ja de?
eftersom mitt hår e ljust egentligen ska jag färga utväxten först å sen ha i de röda?

Jag hade lagt på en blekning eller tre.
Eftersom att du har färgat ditt hår mycket så är det extremt svårt att "få bort". och ett jämt resultat är näst intill "omöjligt" skulle jag gissa på. Men en blekning och sedan färgning av någon ljusbrun nyans (anpassat efter blekningens resultat) och sedna på med en mörkröd.
Men eftersom att du är ljushårig så blir det ju "problem" med din utväxt, så därför är det bra om du bäljer någon mörkröd nyans som inte påverkas så pass mycket av ditt redan färgade hår. Men antagligen så påverkas det ialla fall på ett eller annat sätt.
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Jag har färgat brunt hår med röd hårfärg, vet dock inte riktigt hur mörkt ditt hår är, men bleker man för mycket så blir det röda inte bra! Det måste vara brunt
Helena
#1 men blir de inte för ljust rött om jag bleker bort den mörkbruna färgen?
om jag bleker de två tre ggr kommer mitt hår bli riktigt ljusblont och ojämt :P
#2 mitt hår e typ brunsvart i topparna och riktigt mörkt brunt annars :)
#3 Jag funderar på om du ska bleka litelite, eller så färgar du bara med en ljus färg, tex askblont och ser omj håret blir ljusare, för att mitt hår dör och blir väldigt, väldigt slitet om jag bleker, och slitet hår är inte snyggt! Jag skulle ha provat att färga det ljusare först iaf, lycka till!
Helena