Vad kallas det?
Jag såg ganska nyligen en håruppsättning med färgglada, plastaktiga spiraler över allt i håret på en tjej. Jag tyckte det såg grymt snyggt ut. Och nu undrar jag om någon kan svara på
#1 Vad det heter?
#2 Hur/var man gör det?
#3 Vad det kostar?
#4 Kan man ta ut dom?
//Cee
Vet tyvärr inte vad du menar :/ Har du någon bild?
#1 Har tyvärr ingen bild
#2 Kan inte öppna länken… Men vet du vad det heter?
//Cee

#3 Det är www.hairdrobe.se :) Googla på cyberlox, rexlace och foam hair t.ex och se om de är nån av dem du menar. Det är svårt att veta vilken typ du menar på din beskrivning. Förmodligen menar du nog cyberlox tror jag.
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV
Kolla bilden i första inlägget i den här tråden. Det är cyberlox, är det såna du menar?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Tack så mycket #4 och #5, Cyberlox var det
Kollade på Google och såg att man flätar in dom i håret som man gör med lösdreads. Stämmer det? Och i sånna fall, är det svårt att få ut dom igen? Och skulle det ens funka då jag har ganska kort hår?

Cyberlx finns att beställa bla på odiumclothing.net
man flätar in den precis som syntetdreads och man tar enkelt ur dem. om man ha rlängr ehår så petar man inte håret i själva cyberloxen så man slipper ha sitt egna hår spretandes överallt.
hur långt har du? #6? jag flätade in med ca 6 cm kort hår, men det var svårt och satt inge bra.. Man brukar säga att minimunlängden är ca 10 cm för att de ska kuna sitta bra.
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
#7 Jag har 13-15 cm som längst och 3-5 cm som kortast

#8 det kan gå. blir ltie trixigt och svårt i det kortaste och du lär behöva en vän med pilliga fingrar. om inte annat så kan man sätta hårband över om man inte får till det kortaste :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se