Hår iFokus

Hår

Etikettfrisyrer
Läst 2829 ggr
Frasis
0

Rädd för att inte passa i page :/

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nästa torsdag är det dax att klippa sig. Mitt hår är katastrof efter att jag själv blekte från riktigt mörkt till min naturliga hårfärg som är mörkblont/ljusbrunt. Tappar en hel del av mitt underhår som är mest slitet och det tovar sig gärna ute i topparna :/

Så nu ska det klippas page vilket känns otroligt läskigt efter att ha haft hår nedanför axlarna i ca 5 år nu och jag har dessutom hela tiden sparat för att få längre men jag inser att mitt hår aldrig kommer bli längre. Finns en magisk gräns för det :P

Min största rädsla är egentligen att jag inte ska passa i page. Jag tänkte kolla vad ni tror :) Och om ni har några tips på hur pagen ska se ut. Vill säga hur lång, vilken lugg, om den ska vara kortare bak än fram m.m. :)

Frasis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild med utsläppt hår

Buuc
0

För det första, jisses vad du liknar en kompis till mig!

Okej, nu ska jag komma till saken. Jag är inte bra på sånt här, men jag tror att du skulle passa i en lång page i så fall. Am I right, people? :P

Brownie
0

#2 Yes,you are! ;P

Ja,hellugg och längre page blir nog bra! ;)

Buuc
0

#3 DET kan jag se framför mig!! Hellugg skulle bli skitsnyggt! :D

Men inte för lång bara så den gömmer dina fina ögon. :)

Alex
0

Jag tror absolut du skulle passa i page. Glad

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Frasis
0

#2 haha, va roligt att jag va lik din kompis :P Och ja jag vill ha en lång page egentligen men får se vad frisören säger om hur mycket som måste klippas av. Vill absolut att den ska gå under hakan iaf.

Hellugg har jag haft förut men jag vet inte riktigt om jag trivdes med det faktiskt. Snedlugg är grejen för mig just nu. Dock inte som på den första bilden.

Tur att jag har mer än en vecka på mig att fundera och kanske få fler tips :)