schwarzkopf dust it
jag använde det förut och det är skitbra! man lägger det i hårbottnen på de ställen som man vill ha volym på , sedan så gnuggar man in det så kan man gå håret hur högt som helst :D . det funkar dock bättre på väluppklippt hår, har man inte klippt sig på länge och har rätt "lång"uppklippning elr ingen uppklippning alls så kommer det nog inte funka spec bra :/ , men har du uppklippt hår så go crazy! :D , det sitter jätte bra också, men om du typ lägger i det på morron så har det säkert lagt sig igen efter några timmar, men efter som att produkten inte försvinner så är det bara att "fluffa" upp det igen så har man samma volym som närman fixade sig :3 .. jag älskar dust it men tycker att det är alldeles för dyrt igentligen T___T så jag använde en förp. som jag fick avnån sedan har jag inte köpt en ny ahhaa </3 dumt att vara snål ibland :P
få * <.<

jag använde mig att dust it när jag hade uppklippt. Det är nog en av mina favorit hårprodukter faktiskt. pudra det i hårhotten och puffa sedan håret med händerna, gnuggar du som ovanstående skrev skulle jag nog säga att det blir risigt men det beror väl på hur man vill ha det också. Någon minut efter att man tagit i dust it och stylat klart behöver man spraya ! Dust it ska användas tillsammans med hårspray för bästa resultat annars lägger det sig snabbt. Så under dagen behöver man bara bättre på med hårspray, pudret är fortfarande kvar i håret. Rekommenderar verkligen produkten och tycker den är prisvärd.
Mvh Ellenfyrkant

Jag är oxå ett fan av "dust it". Jag brukar använda det i luggen om jag ska ha den puffig och bakåt. Blir riktigt snyggt och håller i sig länge. Men det krävs att det inte är allt för långa hårstrån för då är det för tungt för att ge någon effekt.
Visst är den dyr men det går inte åt så jättemycket så den håller länge för mig. Iof beror väl det på om man har det i hela håret eller bara på ett ställe :)
Bara jag som tycker det är svårt att få ur håret?
Helena
Tack snälla ni som svarat,nu ska jag testa!Jag fick ju min så det är ju tur om den är dyr,då kan jag prova utan dåligt samvete he-he.Lovar att tala om vad jag tycker sen.Kram och Tack!
#5 nej jag tyckte att det va skitsvårt att få ur håret när jag använde det. fick ibland duscha två ggr för att få bort allt. men det kanske berodde på att jag använde rätt mkt för att få håret att stå. + toupering (stavning<.<?) och hårspray och fan hans moster. ahah :P