Hår iFokus

Hår

Etiketterfärgblekningtoning
Läst 4734 ggr
EmmaG
0

Hårfärger vi haft

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Släng upp er hårfärgshistoria!

--------------------

Att lägga upp bilder på allt går ju inte förstås ^^ Men jag hade en bild klar med de senaste iaf.. På de 2 översta är de svart hår med gröna slingor resp. lila singor

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

EmmaG
0

Och den allra senaste.. Sen ca en vecka tillbaks..

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Faidra
0

Jag har bara varit blond… Är naturligt blond och gillar det, vill nog bli liiiite blondare, men det är ingen idé att slinga innan sommaren för det bleks ju av solen. Tänkte även testa citronslingor :P

chade
0

Dom här hårfärgerna är dom som jag har haft.. Jag har haft vanlig brun, helt blont (näst intill vitt) och olika svart, men dom är väl inte så roliga att kika på, så det blev dom här ^^
(det blev lite fail där i vänstra hörnet såg jag nu, men strunta i det)

Små stjärnor lyser också i mörkret.

zuperzita
0

Jag har bara den men jag har gjort mycket mera!

Buuc
0

Har ingen bra bild, men detta är min riktiga hårfärg… Som jag haft ända tills i höstas. :)

Buuc
0

Sen färgade jag rött, men det blev inte så stor skillnad, har ingen bild.. Men iallafall, vid nov/dec nånstans la jag i mer rött och blonda slingor, håret blev såhär, lite orange slingor här och där, super. :P

Buuc
0

Färgade till rött för någon månad sen. :) Nästa gång blir det svart, förhoppningsvis!

Livzson
0

Har knappt inga bilder alls.. Men jag har haft.

Blond - Mörkblond - Brunett - Rödhårig - Mörkbrun - Svart
Och nu har jag rödbrun. Glad

// Lisa, medarbetare på Twilight

jessi_twini
0

Jag har haft olika Färger :) Fast har inga bilder på det. Men jaa blått, grönt, rött, svart m.m :)

paronskrutten
0

Har haft naturligt ljusblont som ändrades till guldblont under åren, tonade det i ljusa, bruna och röda nyanser ett par år innan jag blev brunett, som övergick till rött, tog en paus ett tag och blev brunett igen, är rödhårig igen nu, med svart underlugg och en del tjocka slingor.

Satte ihop ett litet kollage ^^

Helena

Fladdra
0

Jag har aldrig färgat mitt hår. ^^

Aviendha
0

Jag har vart rödhårig, orange, blond, brunett och nu svart sedan ett tag tillbaka. Även exprimenterat med slingor och underhår i extrema röda toner, tyvärr har jag inte bilder på allt, men dessa tre är ex iaf.

hermitage
0

blond,blått.svart.rosa.lila..grönt.rött

<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

liiindaaah
0

kass bild men såhär såg jag ut för ett par år sedan. har även haft svart lugg o sen skrik rött därbak och även sån lila som på bilden därbak. o massa annat! bytte hårfärg hela tiden förr

[Nötis]
0

grön/blå  , grön , lila , knallblått, blont(har det nu) , svart, vinrött,

just nu håller jag på att bleka mitt hår för att sedan lägga i röd elr rosa inslag i underhåret, luggen och mitt sidecut.  men jag är inte säker på färgerna, funderar på limegrönt elr blå också. fast det blåa aktar jag mig lite för att lägga i mitt vit blonderade hår :P , vill inte vandra omkring som en finskflagga direkt XD

inget illa mot finnarna, men flaggan deras vill jag inte ha i hövve :3

Faidra
0

#14 Ballt…

emma071
0

Brunt,Blont;rött Åh Rosaah

Stå på dig,annars gör någon annan det

www.nouw.se/fuckingfuckface

nilami
0

hade ingen bild på min riktiga hårfärg som e röblond/mellanblond.

men iaf 1; väldigt blond, nästintill ultra blond  (2007)
2: samma ungefär men mer ljust och betydligt tunnare! efter ett ex antal blekningar (2008)
3: ljusbrun men såg lite rött ut ibland, gillade det skarpt. (2008, i oktober)
4: efter några dagar blev det tristare och tappade den röda glansen :(  (2008, i slutet av oktober)
5: jag blev sur, ville ha lite mörkare. lite då.. blev svartbrun.. (2009, januari)
6: lekte me håret lite, hade många olika nyanser av brunt (2009, april)
7: det e va jag har idag, en gång blond alltid blond :) (2009, juni)

blev nog väldigt långt xD   sry!

Gunpowdersmoke
0

Tja… naturligt är jag askblond men nu i februari fick jag för mig att bli vinröd och redan på studenten blev jag hallonrosa…

Idag skulle jag få bort det rosa ur håret, eller det som var kvar, för att kunna färga till min naturliga nyans och använde en avfärgningsprodukt.. utväxten är platinablond och resten är i någon slags gulrosa nyans >( På lördag ska jag dock försöka färga till min naturliga i alla fall.. kommer i alla fall bli av med det platinablonda.