Hur ska jag ha det?

Du skulle passa jättefint i snelugg tycker jag! :)

Okej, jag är bara lite rädd att det kommer vara ivägen. Behöver man ha hårspray i håret för att få sneluggen att ligga bra? Jag vill gärna kunna ha håret helt utsläppt utan några produkter i ibland utan att det ser för tokigt ut. Vill helst slippa platta det också.

Jag tror också att du kommer passa i snelugg och så kanske du kan klippa upp det lite :)
För att det ska ligga bra så länge som möjligt så brukar det vara bra med hårspray men det funkar utan också. Du ser ju ut att ha hyffsat rakt hår redan så du behöver nog inte platta det så ofta om du inte vill.
Det du kan tänka på är hur lång snelugg du vill ha. Om du har för kort så får man inte det bakom öronen och då kan hårspray eller bara vanliga spännen behövas.
- Medarbetare på studier.ifokus

Då ska jag nog ha snelugg, så lång att jag kan ha den bakom öronen. Resten av håret ska klippas upp och så ska jag nog ha det som ett V på ryggen. Att det är längst längst bak och sedan blir lite kortare.
Hur låter det?

#5 Jag tror det blir jättefint :)
Lägg upp bild sen när du har klippt dig!
- Medarbetare på studier.ifokus

Ska klippa mig på torsdag och lägger in en bild sedan om det inte blir helt konstigt ;)
Bara en fundering. Hur tror ni jag skulle se ut i lite ljusa slingor? Inte väldigt ljusa men lite ljusare än min ordinarie hårfärg. Visserligen blir det nog inga ändå eftersom jag är väldigt feg med mitt hår plus att det är dyrt att slinga hos frisör och jag kan inte göra det själv. Men kanske…