Hår iFokus

Hår

Etiketterfärgblekningtoning
Läst 3091 ggr
Pleasant
0

Kan det bli rödare?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag var hos min frisör och färgade mitt hår rött, jag sa att jag ville ha knallrött men hon höll inte med om att det skulle bli bra eftersom min hårfärg var brun (rätt mörkbrun). Men innan hade jag kolsvart hår, blekte en gång och färgade det rött och det blev knallrött. Men hon ville inte alls!

Hon färgade mig röd med en riktig färg, det blev rött men inte lika rött som jag vill att det ska vara.

Kan jag köpa egen toning eller något för att det ska bli rödare? Går det?

Bifogar bild som det ser ut nu.

Medarbetare på Filosofi.ifokus & Tonåringar.ifokus

Min blogg: Miijauh

Gerbilflicka
0

Ja shit, jag har haft mycket rodare an sadar med vanlig harfarg man koper pa kicks!

Pleasant
0

Tror du jag behöver bleka innan jag färgar det rött igen? Tänkte eftersom det är ljusrött i hårbotten men det blir mörkare nertill..

Gerbilflicka
0

Det beror ju pa vilken nyans du gar efter, men for bara lite mer intensivt rott sa kan du bara tona eller ta nagon knallrod permanent farg.

Pleasant
0

Tja.. Jag vill ju ha knallrött, så rött som möjligt. Inte så det "lyser" om det men knallrött iallafall. Men kan kika in på Kicks imorgon och se om de kanske har någon röd hårfärg, är det någon röd hårfärg du rekomenderar? =)

Gerbilflicka
0

Jag minns inte vad den jag hade heter tyvarr, men du ser ju pa bilderna hur pass intensiva de ar. Vill du ha annu mer kan du bestalla toning fran internet, finns flera tradar om det redan. Flört

Pleasant
0

Tackar, jag ska dit idag och se om jag hittar något som passar annars beställer jag :D Tack för svar

Telefonkontakt
0

http://har.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=95722713-e480-479f-b8fa-4197c0e48feb&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ArticleGroup

Hur du gör ditt hår extremrött. Funkar perfekt med lite mörkare nyanser också så det inte blir så skrikigt om du inte ville ha det :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se