Hår iFokus

Hår

Etikettövrigt
Läst 1310 ggr
KexChoklad
0

Nån i stockholm ?

Finns det någon person i stockholm som brukar klippa folk ? skulle vara jätte intresserad i sånnafall

// Elin

www.Duettvagenskaniner.webs.com

Medlem i Wienerteddy klubben!

Gerbilflicka
0

Jag vill saga ja men jag tror jag skulle vara for radd att forstora nagot for att klippa nagon jag inte kanner. Foten i munnen Ar alltsa inte utbildad men jag klipper anda, framfor allt mitt eget har.

KexChoklad
0

#1 Okejj , men är det någon speciell klippning du är riktigt bra på ? :)

// Elin

Markegard
0

Det finns en tjej på focus som heter mandariiin, hon bor i sthlm och grejjar med hår !

Ett tips !

KexChoklad
0

Joo har pmat henne men inte fått nått svar. Jag ska bara klippa luggen o göra håret smalare längst ner så om du EmmaJo skulle vilja göra det på mig ( självklart betalar jag! ) så får du gärna göra det :)

// Elin

Gerbilflicka
0

Det enda jag faktiskt ovat ordentligt pa ar att klippa upp, klippa lugg och gora forandringar pa frisyrer som redan ar klippta (alltsa fixa till nar det vaxer ut).

Laste i en annan trad… vill du klippa scene? Det har jag aldrig gjort forut namligen. Verkar inte allt for komplicerat men jag vet liksom inte.

Jag vill hemskt garna och skulle inte vilja ha betalt heller, meeen… jag vet ocksa att det faktiskt KAN ga fel aven nar man gar till nagon utbildad. Den risken ar storre om man later nagon sjalvlard gora det! Det var typ darfor jag borjade klippa mig sjalv, litar inte pa nagon annan langre. Skrattande Alltsa, vagar du ta en chansning sa visst, men jag skulle alltid rekommendera att ga till en riktigt bra frisor. Nu tror jag inte jag skulle forstora ditt har men jag skulle typ do av skam om jag forstorde nagot om man sager sa.

Gerbilflicka
0

Men hjalp vad jag svamlar… lagger du till mig pa msn (gerbilflicka@hotmail.com) sa kan jag skicka bilder pa vad jag har gjort forut. Sen far du bestamma hur modig du kanner dig. Flört

mandariiin
0

nu har jag svarat på ditt PM ;)

man gör inte håret smalare, det tunnas ur.