Hårförlängningstips.
Hej, hej. Är helt ny här och skulle vara väldigt tacksam för lite tips och råd.
För typ ett halvår sedan klippte jag av mitt långa hår för att det var så slitet och jag ville göra nåt drastiskt. Resultatet blev helt ok men jag trivs definitivt bäst i långt hår så jag har försökt spara. Problemet är bara att det växer så långsamt och jag vill ha långt hår nu, så jag funderar på hårförlängning. Finns det nån som har provat det och vet hur det blir. Ser det naturlgt ut om mna gör det på en seriös salong och blir håret grymt slitet?
Alla tips är grymt välkommna, för jag är aååå trött på mitt fula korta hår. Suck.
Tack på förhand!

Hej!
Ett alternativ är att köpa löshår med clips, detta har mina döttrar och de sitter jättebra. Nackdelen är ju att det måste fixas i varje dag. Mina tjejer köpte detta i Malmö. Finns givetvis överallt. Det ska vara äkta hår och kostade bara 450 kr.
Deras hår ser verkligen äkta ut och det finns i en uppsjö av olika nyanser och längder.
Lycka till!
Ha det gott!
Assarina

Ok, tack. Ska kolla upp det. Låter ju som en bra id\e att børja med før att se om man gillar løshårsgrejen =)

du kan kika in på min hemsida, så kan du läsa lite enkel info om olika förlängningsmetoder. det finsn även en hel del bilder på förlängningar, skötselråd, priser, Länkar till sidor där du kan köpa hår m.m.
jag svarar gärna på div. frågor du har :)

#3 Supertack! Ska kolla in din sida på en gång =)