Leka med håret ^^

hehe, vad sött ^^
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Jag blev förvånad att det gick att ställa! Jag säger bara en sak: Lila proffs <3 ^^ Måste köpa en ny burk (A)
Tack :)
Helena
vad coolt :D
#3 Tack :)
Helena

Ååh, nu blir jag så avundsjuk, både på dig och min mamma, ni båda kan sätta upp ert hår sådär, jag kan inte!! Det är för tjock och för mycket hår, och mitt hårvax är för svagt, och hårsprayet också.. Hur mycket kostar denna lila proffs?
Lila proffs hårsprej är den absolut bästa som finns!! :D
#5. runt 30kr kostar den :) Finns på vissa kicks och på ullared som jag vet iaf :D
Riktigt snyggt! ^^
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Jag köpte min flaska för 40 kr på åhlens..kostar dock 45 där jag har sett nu, helt okej, det räcker länge.
Kom just hem från stan (sthlm, centralen), fick en massa komplimanger :) Fett kul att folk gillar det :) Massa människor tittade på mig också, dock känns det inte riktigt som jag, känns mer som om jag är utklädd.
Tackar till alla :)
Helena
gud vad coolt! :D önskar att mitt hår också gick att he upp sådär
Mitt är ganska mjukt..med en jäkla massa hårspray och vax och plattång borde det nog gå med allas hår..inget att rekommendera dock, sliter som f*n :P Och jag som skulle låta mitt hår vila och återhämta sig.. :P
Helena

Oj, 40 kr, billigt!! Det ska jag definitivt köpa och testa på mitt hår. ;)
#12 Ja, gör det :) Funkar det inte kan du skicka den till mig som tack för tipset ;)
Helena

#13 Hahaha! We'll see about that. ;P
#14 ;) Kom på att saltvattenspray kanske hjälper för att göra håret strävt? Samt Osis Dust it?
Har tvättat ur all spray nu..det tog ett tag ;P Tvättade ur med Lush's schampokaka Seanik två ggr, sen inpackning, sen Balsam som jag har berikat med honung och olivolja för att mitt hår blir plågat :P Hoppas att det inte dör ;P
Helena
#16 Bara att raka på sidorna och klippa ner resten till 30 cm 
Tack :)
Helena

Häftigt värre!!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#18 Det borde funka utmärkt tycker jag ^^
Helena
Har hört att man kan ta sockervatten för att fixa sådan frisyr, håret ska tydligen bli ganska hårt av sockervattnet. Någon som vet om detta stämmer?
Har mycket tankar och funderingar som jag ventilerar här på denna sida http://nouw.com/snabela

#15 Kanske man borde testa då! :)
Jo, sockervatten är antagligen lättare att skölja ur, då det smälter, och bättre för håret..borde kanske ha kollat upp det, men kände att det var mycket lättare att spraya upp den :P
Helena

Haha, riktigt häftigt!
// Lisa, medarbetare på Twilight
#25 Tack :)
Helena
Jaså? Det borde ju smälta i kontakt med vatten då socker är vattenlösligt. Jämför med fastbränd knäck/kola i kastrull, det löser sig ju efter ett tag med varmt vatten i.
Det kändes bra att bli lite längre, det kändes som att jag var en 25 cm längre :) Det var härligt
Helena
#29 Värt att testa nån gång, får läsa på lite om sockervatten och användning och så, rapporterar om jag gör det! ^^
Äääsch, du är väl i min längd i vanliga fall, eller minns jag helt tokigt? ^^
Helena
#31 Det låter som en bra idé ^^
Äsch, det blir kul :D Du behöver ju inte gå ut 
Helena
#33 Äääsch, släpp loss lite xD
Helena
#35 Färg är kul :D
Helena
Sockervatten borde väl nästan vara bättre än hårspray, gele och vidare, eller e det int det?
Har mycket tankar och funderingar som jag ventilerar här på denna sida http://nouw.com/snabela
Fränt. 
Finns det något recept? Hur får man det att stelna?
Helena
Hmm, kanske det, får göra det typ sen x)
Helena
Känsla, hmm, känns lite osäkert faktiskt ;) Men jag får se hur jag gör när jag har lust att fixa tuppkam igen, det var roligt :D Dock har vi flyuttat till ett liiitet område nu i mitt i ingenstans, vet inte om jag vågar gå ut i grannområdet med svart och röd tuppkam ;P
Helena
Jag är osäker, faktiskt x)
Helena