Hår iFokus

Hår

Etikettfrisyrer
Läst 1719 ggr
vicc
0

Tips på ny frisyr?

Jag har alltid haft långt, rakt hår. Antingen med mittbena eller snebena. Har aldrig riktigt vågat klippa till nån frisyr.

Men just nu så tycker jag att jag har långt hår som inte går att göra till nån snygg frisyr utan klippning.
Tycker att jag ser ut som en gammal tant :(
Nån som har nån idé? Kanske klippa upp håret och klippa till snelugg? Nån som har nån blid att visa kanske? :D

JMax
0

Uppklippt o lugg är ju bra förändringar o du har ändå kvar det mesta av längden. Antingen gör du båda sakerna eller en i taget.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Valmo
0

Jag tycker att ''Scene'' är väldigt snyggt, och det är lite mer uppklippt och du kan bestämma själv hur långt det ska vara :)

Det är snyggt hur långt det än är :)

Alex
0

Vill du styla håret varje dag? De flesta klippta frisyrer kräver ju mer eller mindre styling, bl.a. den som #2 föreslår. Är du inte beredd att stå och fixa håret varje morgon så är ju nåt enkelt uppklippt och lugg väldigt smidigt.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

vicc
0

#2 nej jag tror inte den frisyren skulle passsa på mig =)

#3 nej jag är ganska lat och sen om det inte blir som jag vill ha det så blir jag galen.. så därför är det nog bäst med en frisyr som man inte behöver gära så mkt med :P

LykkeLii
0

Har du funderat på page med snedlugg eller vanlig raklugg?
En enkel frisyr som ändå känns som en frisyr. Den brukar även vara relativt lättskött. Men det beror självklart hur man får den klippt.

Den vågade och eleganta clownen - Cornish rex

Följ med vår vardag med Cornish rex, blogg.ilfirins.se