Hår iFokus

Hår

Etikettövrigt
Läst 3427 ggr
Telefonkontakt
0

Vill men inte vågar?

finns det frisyrer ni vill ha, men inte riktigt vågar göra?

Berätta! Gärna med bild. Men tänk på att länka bilderna om ni inte har tagit dem själva.

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Sweelin
0

Jadu… Jag skulle gärna velat att prova att ha sådär kort hår! Lite spretigt :) Men som sagt så vågar jag inteOskyldig

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

zuperzita
0

jag gör det jag vill. Jag vågar inte men gör det ändå. wtf du lever en gång gör som du vill? :D

Telefonkontakt
0

jag är lite vemodig till att göra sidecuts. Vill, men jag är feg.

Inom färgväg så kan jag göra vad som hälst. Men klippningar, jag är jättefeg för att göra något nytt.

Aviendha
0

Dreads. Vill, tycker det är skithäftigt men jag vågar inte, Tror inte jag skulle passa i det ärligt talat och kilen hatar det men den som lever får se. Kanske kommer det en dag ;)

TereseE
0

Jag tror att jag gör vad jag känner för! Glad

zuperzita
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#4 - åh! Dreads bra val :D jag har haft det :DD

Aviendha
0

#6 Fresta inte ;) Det finns ju så sjukt snygga att välja mellan och verkar vara så enkelt ändå. VILL =)

zuperzita
0

#7 - gört! :D Jag fick exem i hela hårbotten och fick ta bort dom ._.

Buuc
0

Nope, om jag vill ha en frissa så klipper jag till den. :) Iförsig, jag skulle ju klippa till mohawk den där helgen men fegade ur eftersom pappa förmodligen skulle bli arg. Men annars har jag alltid gjort det jag velat. :)

Alex
0

Inget jag kan komma på nu faktiskt, brukar göra det jag vill.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

spiritedaway
0

Kort skulle jag aldrig våga. Inte för att jag vill heller :P

Liss
0

Jag vågar nog det mesta. Mitt hår växer som ogräs, så tröttnar jag eller att de inte blir så jäkla snyggt som tänkt, så växer de ändå ut snart till att göra något nytt. Har haft dem allra flesta längder och utformningar. Som sagt, så lever man bara en gång. Varför inte testa! :)

Ska klippa mig på måndag igen, och då blir de nytt igen :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Angelclaw
0

Dreads, men jag tror jag ska skaffa falls bara :)

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

Caramelbrownie
0

funderar på alice cullen frissa men vågar inte för att jag inte vet om det skulle passa mig

Att skriva, är att måla med ord...

medarbetare på Fantasy iFokus

[Caaassie]
0

Jag vågar inte klippa någon frisyr alls, haha. jag är livrädd för att jag ska bli missnöjd :)

Linn
0

Mitt hår är som Lisettes, det växer som ogräs så jag gör det jag vill. Har haft allt mellan ett par milimeter och ner till midjan. Fegar ibland lite på Färger. Är lite småsugen på dreads, inte lika mycket nu som förr dock. Men det kanske blir någon gång. Skulle i sådana fall ha klarröda och svarta.

Sedan har vi ju det där med vitt hår. Jag vet inte om jag skulle passa i det så det har jag fegat lite med. Men det kanske kommer det med.

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Branneli
0

Vågar & vågar…..jag letar efter neongrön färg…inte toning/spray. Såg detta på Butterics för några år sedan…..men finns inte kvar… Vill ha några slingor i blont hår….tror det blir fränt !!!!!!!!!!!!!!!!!

Telefonkontakt
0

Branneli
0

Jajajajaja !!!!! Spring green…..men det är toning,eller?? Obestämd

Frasis
0

Jag har sparat till långt hår så länge så jag är feg när det gäller att klippa kortare frisyrer. Skulle jättegärna ha en plattad page med lite längre längder fram till :) En vacker dag ska jag men just nu vill jag ha långt ett tag till :)

EmmaG
0

#19 Extremfärger finns bara i toningar

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Chamy
0

En vit cleopatrafrisyr skulle vara ascoolt. Men nu sparar jag ju till långt hår, så det blir inte av inom den närmsta framtiden iaf.

Chamy

Medarbetare på Hår iFokus

Alex
0

#22 Det lät himla tufft!

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Chamy
0

#23 eller hur! Jag provade en peruk en gång som var så, jag älskade det.

Hm, kanske ska köpa peruken istället!

Chamy

Alex
0

#24 Haha ja det är ju en variant om man inte vill klippa… Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Chamy
0

#25 Ja verkligen, nu fick jag något att tänka på. haha

Chamy

[Quellii]
0

#22 Hur ser en sån ut? :)

-- -- --

Jag vet inte, hade velat prova någon riktigt kort frisyr men det vågar jag inte :P

elinn
0

Jag skulle gärna vilja veta hur jag ser ut i kort hår men tror inte jag vågar klippa av mitt långa hår. Får se om man någon gång tar mod till sig och testar. Svårt bara att ändra tillbaka om man skulle ångra sig. Är ju inte direkt som att färga håret där man för det mesta kan färga tillbaka om det skulle bli misslyckat.

Chamy
0

#27 det är en knivskarp page med lugg, ungefär som den här. Fast vit dårå…

Chamy

Tussebus
0

Jag skulle vilja raka av allt eller bara klippa det extremkort nån gång, men jag vågar inte: tänk om jag ser sjuk ut?

Just nu vill jag inte för jag håller på att spara till långt, men det skulle varit kul att prova nån gång…

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

zuperzita
0

Okej jag funderar på raka av håret :)

Trött på detta stökeri ser ut som vet inte vad xD

jessi_twini
0

Tyvärr så kan jag inte länka till bilderna.. Hmm typ svårt att förklara utan bilder.. Aja hoppas ni fattar ändå x)

Jag skulle antingen vilja ha mohikan + lugg och två ''hårslingor'' på båda sidorna utav luggen..

Eller

Kortklipp hår bak till och lugg + två ''hårslingor'' på båda sidorna utav luggen..

Anledningen till att jag inte skaffar mohikan och det där är att jag vet inte om jag skulle passa i det och anledningen till att jag inte skaffar kortklippt och det är att jag sparar till långt hår just nu :)

Om ni förstod vad jag menade.. Har dom två frisyrerna något speciellt namn? :P

Fladdra
0

Hmm, om jag hade haft helt och hållet rakt hår kunde jag nog tänka mig en hel del fina frisyrer att ha. Men nu blir det ju av att drömma. :P