Klippa håret
hur ofta klipper ni håret ungefär?
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Hm… Eftersom jag är en sån som måste förändra och variera så klipper jag mig minst 1 gång per halvår.

Helst var sjätte vecka
Älskar att sitta hos frisören

När jag va långhårig kanske max 2 gånger om året.. Nu blir de kanske 3-4 ggr/året
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Max 2ggr/år…..obehagligt att klippa håret !!
kul att ändra men blir dock inte så ofta som jag velat så ca 3 ggr per år :)
Skulle behöva säkert 4 ggr/år. Men blir 1-2 ggr/år lite beroende på ekonomin. Prioriterar inte riktigt mitt hår alla gånger.
Varannan till var tredje månad brukar det bli ungefär.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Jag klipper bara mitt hår 1gång per år :S Hatar verkligen att klippa mig, blir alltid så missnöjd. Men ska nog beställa klipptid snart, klippte mig senast i sep förra året :)
Jag har inte klippt mig sedan september xD
Jo jag har toppat <:
Det gör jag själv när det behövs och så klipper jag luggen typ någon gång i veckan…
3-4 ggr om året :)

Det blir ungefär 1-2 ggr i året :)
- Medarbetare på studier.ifokus
Skulle behöva klippa en gång i månaden ärligt talat, men de har jag inte direkt pengar till. Så kanske blir var 4:e månad eller något sånt. Eftersom jag också har frisyrer som behöver upprätthållas.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Nån gång eller två per år brukar det väl bli, om jag inte får tokryck och har nån idé ;P Just nu är det på utväxt dock
Helena
Har inte klippt mitt hår på lite mindre än ett år, det blir inte slitet just nu, och om jag hittar en kluven topp så klippar jag den på direkten… So no need for the frisör! Haha

Var 6-8:e vecka ungefär då jag har sån usel kvalitet på håret att det blir slitet för ingenting..
Jag klipper mig hos svärmor som är frisörska varannan månad ungeffär nu när jag har superkort hår. Gratis är bra! 
Jag klipper mig ca 3-4 ggr om året =)
Jag brukar klippa mig ganska ofta
Men förra sommaren rakade jag av allt så jag har låtit det växa ut, så jag har inte klippt mig på snart ett år :P
Men snart är det dags! Måste skaffa en frisyr igen ^^
Små stjärnor lyser också i mörkret.