Hårförlängning med tejp.
Idag , om 1 timme pirr i magen, ska jag sätta i hårförlängning med tejp. Har tidigare testat klister, ringar och inflätat. Tänkte testa detta då en vän till mig har det och hon är frissa så hon ska hjälpa mig. Hon tycker att det är det lättaste sättet att ha hårförlängning. Man kan använda håret flera gånger.
Så nu ska jag testa……..hoppas jag trivs…….och inte ser helt galen ut eller sliter av allt mitt egna hår som är så tunt.
Håll tummarna nu!!

Har aldrig hört talas om tejp förut! Du måste berätta hur det blev sen!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Jag är jätte nöjd!
Behöver sätta i mer bara. köpte lite att prova med, det behövs mer för att det ska se bra ut. Det känns inte alls och tog 10 min att sätta i. Kompisen hade förberett, klippt och tejpat.
heller aldrig hört om den här metoden, skicka en bild å visa! :)

Jaa, nu blev man nyfiken, visa bild, visa biild! :o

Bild kommer när jag satt i mer hår, för lite nu…….
Vart har du införskaffat det håret och tejpen?
Vad är det för slags tejp?
Har mycket tankar och funderingar som jag ventilerar här på denna sida http://nouw.com/snabela

Min vän som jobbar som frisör har beställt från grossist. Tejpen är dubbelhäftande och gjord endast för att tejpa speciella hår träns.
Kan man beställa detta som privatperson?
Har mycket tankar och funderingar som jag ventilerar här på denna sida http://nouw.com/snabela
tejpen går att beställa på happyhair.se bland annat, har sett de där för länge sen iaf :)
Happyhairs tejp är inge bra :) Om man ska köpa tejp ska det vara av ett bra märke annars lossnar det jätte snabbt tyvärr.
#10 okej :) ja jag har ingen aning ;) vet bara att ja sett den där :)

Happyhair har tydligen bytt tejp, den nya ska vara bättre har jag hört, dock har jag ej testat själv. Happyhair har oxo silikonträns som man ska använda till tejpen, men inte i så många Färger.
De som jag har kan endast köpas genom frisör av grossist.
Har med stor belåtenhet köpt av Happyhair förut och skulle kunna tänka mig att testa deras tejphår om de hade den färg jag vill ha…kanske kommer det in någon gång, vem vet…
Nästa vecka ska jag fårga om mitt hår och tejpa i resten slingorna så att allt blir helt klart. Detta var en liten test för att se hur jag trivdes.
Då sätter jag in en bild…..