Styla kort hår till nians bal?
Har någon nån idé om hur man kan fixa ett knappt axellångt, uppklippt hår så att det ser lite mer propert ut? Sitter just nu och färgar i lite svart i mitt annars helt röda hår, vill ju gärna ha det lite roligare. Men det känns inte helkul att ha det "emo"-stylat på en bal, eller vad tror ni?
Tack på förhand
Helena

Page? Alice Cullen-frisyr? 
// Lisa, medarbetare på Twilight
Vill ogärna klippa, funderar bara på hur jag ska styla det :P Men tack ändå ^^ Ska styla mitt hår strax, oxh sen fixa bild på hur det ser ut
Helena

Här kommer jag och kommer inte vara till någon större hjälp, ville bara säga snygg frissa!
#5 Tack! =)
#6 Det jobbigaste är att det är kortare på vänster sida..och mycket kortare slingor här och var :P men jag borde nog kunna fästa upp det med nålar, jag köpte ett paket idag, tur var nog det :P Tack, rött med svart underlugg och slingor blev superbra =) Funderar på hur det blir sen när det växer ut bara ;P
Helena
#5 Tack! =)
#6 Det jobbigaste är att det är kortare på vänster sida..och mycket kortare slingor här och var :P men jag borde nog kunna fästa upp det med nålar, jag köpte ett paket idag, tur var nog det :P Tack, rött med svart underlugg och slingor blev superbra =) Funderar på hur det blir sen när det växer ut bara ;P
Helena
Menar du en riktig blomma? ^^
Tack, jag är nöjd med =) Är dock rätt blå i ansiktet och på händerna ;)
Helena
Funderar på vart jag ska gå och shoppa det.. får väl ge mig ut och kolla imorgon, annars har h&m väldigt söta hårspännen vet jag.
Det är en blåsvart färg, h&m's night sky (tror jag att den heter). Ger inte blått resultat på håret, inte på ett rödfärgat iaf ^^
Jag skulle inte våga färga allt mitt svart, men lite slingor eller typ underhår tycker jag är jättesnyggt :)
Helena
Tror du inte att det röda neutraliserar det blåa lite? det ser lite blått ut, men inte jättefarligt, och blåsvart är snyggt =)
Är det inte jobbigt att ha så stora blommor i håret? Isf funderar jag på en vit nejlika (det finns väl vita?)
Helena
Jag får ge mig ut och kika imorgon =) Tacktack
Helena
Så blev det =)
Helena

Jättefint!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Om ni undrar varför jag länkade till min blogg så bråkade iFokus jättemycket med mig :P
Tack :)
Helena
Åh, se där =) Usch vad blå bilden är :( man ser ju inte färgen ordentligt tyvärr
Helena
Jooo, då missar man allt det fina röda ju ;D Tack :)
Helena
Tack :)
Helena