Bal/bröllops uppsättnigar

Jättefint!
Jag gick dock aldrig på någon bal när jag gick i gymnasiet gick på begravning isället.
Ska bli kul att se medlemmars frisyrer 
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Har problemet att bestämma mig för hur tusan jag ska ha det på studenten nu XD funderar på att bara klippa av det igen :P mycket enklare att göra nå fint då tycker jag ^^
But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.
FIn frisyr!
#0 Så fint! Vacker men ändå inte för mycket!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
#0 HUR gör man sådär?
Jag hade bara vanligt nedsläppt hår på min bal, var mer intresserad av att ha en fin klänning. :)
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Vi har ingen skolbal på våran skola…
Va lycklig och gör andra lyckliga<3

När jag gick på bal hade jag utsläppt så nån cool bild finns ej :P
Hmm, nu är det ju snart dax för balen för mig, och jag vet inte alls vad jag ska ha för frisyr. HJÄLP! Helt något enkelt som man kan göra själv, för jag har tyvärr inte råd att gå till frisör för detta.
#10 Du, jag provade att göra lockar med värmespolar som jag rullade upp, hade i heatprotection/longer lasting i håret innan jag rullade upp och hade i spray när jag tog ur, och det höll till tåget men sedan var de som bortblåsta, hade dom i ca 1 timme, känns inte som ett säkert kort =(

Då visar jag först upp en bild från min bal, och hur håret var då
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

*suck* nu krånglar de för mig.. så jag kan inte lägga upp en bild på min brudfrisyr
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
#12 Hmm, vet inte riktigt vad du menar, men jag antar att det är tupering på hög nivå som du snackar om? =P Mitt hår gör aldrig som jag vill, förutom den ganska ok frillan jag brukar kunna ha på tex raggarträffar och så, antar att det får bli den =( Lite tråkigt att ha något jag brukar ha bara.
#13 Mycket fint =)

#13 Oj oj vilka fina lockar!
#17 Ja, kanske det ;) Pratade med min mormor som redan har hjälpt mig med allt som har med balen och studenten att göra, och om hon orkade skulle hon göra svinrygg på mig.
#20 Jag kan inte hyra ner dig då, kan ju vara bra att träffa min "boss" =P
Jadu, raggarbil av något slag, antingen våran pilsnerhäck eller om någon med någon finare bil har lust att köra mot pengar.

#22 Va smått ironsik, hade nog inte haft råd och det hade nog blivit billigare med frisör då ;) Nu visade det sig att mormor tydligen skulle på någon tråkig middag då, så jag vet inte alls hur det bli med min frisyr :S
Jadu, typ en klockformad röd sak med axelband. Fick inte välja det jag ville ha för mormor tyckte inte att jag skulle gå till balen och se ut som en "köttbulle", som hon så snyggt uttryckte det.
#24 Nja, vi får se hur det där blir. det löser sig ;)