Klipptes idag
Ja, idag drog jag iväg till min frisör och hon var som vanligt glad. För när jag kommer får hon alltid göra något annorlunda. Och denna gången blev de en slags mohawk.
Försökte ta bilder på det, får väl se hur bra de blev och om ni ser nåt. Inte de enklaste att fota så de där bak kommer med och syns :)
Först och främst, en framifrån
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Det blev riktigt snyggt! Du passar verkligen i kort hår.

Det var fint. såg ju IRL :) Liknar min frisyr när det var nyklippt. :
förlåt att jag var lite osocial, har sovit dåligt och var halvt borta i huvudet och koplade inte vem det var förens ca 5 minuter senare :P
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Den blev ju riktigt fräck!! :D
tack Linn :)
Haha.. ingen fara Lowe ;) jag förstod att du inte koppla vem jag var riktigt. Du såg lite överaskad ut, men ville inte störa mera :)
Tack Buuc, något sånt du tänkt dig? svårt att se bara på bild men än dock. Och jag har tänkt ha längre mohawk sen med.. bara att jag redan hade kort hår innan.

Wow! Riktigt snyggt! Gillar skärningen vid örat med. Klart Ecko snyggingen ska vara med på bild oxå!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Det blev verkligen super bra!
Va lycklig och gör andra lyckliga<3

#9 Inte precis som jag vill ha själv men supersnygg! ;)
#10 Hehe, tack. ja hon raka mina öron för att få till de :P Ja, man ser verkligen hur han trycker bort mig lite försynt för att få vara med :P
#11 Tack :D
#12 hehe, okej.. neeh finns ju som sagt många varianter :)

Så fiiint ! Sugen blir man på att göra kort ! :D
Skit snyggt !
Super snyggt :D
Skitsnyggt, I like!
#14 Gört! :) De växer ju ut igen.
#15- 16 Tack så mycket 

Blev ju snyggare när du själv fixade det!! Nu har man ju nästan lust att klippa sådär själv. :P
#20 Ja, min frisör platta ju väldigt mycket och spreta till det. Vilket jag inte gillar. Så brukar bli bättre att fixa själv:) Ja gör mer volym ist :)
Ja klart du ska ;)

#21 Haha, vi får väl se hur det blir. ;P
#22 Äsch då, som sagt så växer de ju ut :)

Det såg coolt ut :D
- Medarbetare på studier.ifokus

#23 Precis! 
Blev jättesnyggt :)

#0 :JAg tycker du fixar ditt hår bättre än frisören. Jättesnyggt 
// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus
"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken
Tack så mycket allesammans :)
#27 Hehe tack, de är ju en förutsättning att man gör det. Hade vart nåt och ha en frisör som fixa åt en varje dag annars ;)
Tack Tess :)
Tss.. du tacka ju för min kommentar i din tråd me ju;) Fast att de var sanningen. :) Hehe, tack igen
#33 Haha va gullig du är! :D Jag hoppas min utstrålning är något bra så de inte ser kaxigt ut bara :P
#35 Haha, jaa tack så mycket :) Du är snäll du..