Hår iFokus

Hår

Etiketter: färgblekningtoning
Läst 2627 ggr
Telefonkontakt
0

färga håret + resultat =nöjd?

när ni färgar/tonar/bleker håret. blir ni helt nöjda med resultatet? om ni inte blir det, vad gör ni då?

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Telefonkontakt
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

när jag färga håret så bli jag offtast missnöjd. då väntar jag ett tag och sedan gör jag något nytt.

nu så använder jag extremtoning (rosa fäg vill jag ha) och då bleker jag om det och ännu mer och hoppas på att få den färg jag önskar.

JMax
0

Men nu är du väl inte missnöjd? Du har ju en jättesnygg färg nu!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Telefonkontakt
0

nu är jag nöjd. men oftast när jag färgar håret så bli jag missnöjd.

JMax
0

Ok!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

paronskrutten
0

Jag färgar om ^^

Helena

Alex
0

Jag brukar bli nöjd. För jag vet oftast vad det är jag vill uppnå när jag gör nåt, fast ändå inte exakt, så jag är rätt 'öppen' för förslag på resultat. Flört Men har aldrig varit med om att det blivit dåligt, förutom första gången jag blekte. Men då var det ju bara att bleka mer tills det blev bra.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

zuperzita
0

man blir nästan aldrig nöjd. Toning går att tvätta ur till färgen man önskar.. Jag kommer troligen få tvätta mitt hår mera.. måste ha ut det sista lilla och färga om rosa. :)

TereseE
0

Jag brukar bli nöjd när jag kör mörkare nyanser som ligger nära min naturliga färg.

Fick ett ryck och blonderade håret och först blev det helt gult, blonderade igen och blev nöjd. Men så kom ju utväxten fram väldigt snart (svart i hårbotten som skäggstubb ungffär) och då tonade jag mörkt igen.

Är nöjd för tillfället, men blir nog inte helt nöjd förrän jag klippt bort all blondering. Har superkort så kommer ju inte ta så lång tid.

Blir man inte helt nöjd tycker jag det är okej så länge man kan fixa till det utan större problem… Glad

EmmaG
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan vara missnöjd ett tag, men efter några dagar växer jag in i färgen och lär mig att tycka om de.
Sist när jag färga så skulle de bli mer rött (som i rött, åt de lite mörkare hållet) men blev ganska så rosa! Inte vad jag väntat mig, men okej!  (använde Directions extremfärg)
Tyckte om de efter nån dag.
Och gången innan de provade jag med nån röd ifrån Viva, men de blev mest orange! Lärde mig att gilla de med =)

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Liss
0

Jag säger som Alex, blir aldrig missnöjd så. Jag Färger till de jag vill och brukar få det till de också. Om inte, så kan de vara snyggt så också.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆