Projkekt del 1
Mitt mål idag var att få håret så ljust som möjligt då jag imorgon ska tona håret i en extrem färg.
Idag så hade jag gulblondt hår med ca en halv cm utväxt brunsvart hår.
Jag har använt mig utan H&M's egna hårblekning. Kan säga att flaskan och konsistensen om medlet blir inte är någon bra kombination, jag fick klippa upp flaskan för att få ut hälften.
Det tog ca 20-30 minuter att få allt blekmedel i håret vilket har gett mig ett ojämt resultat. på främmre delen av huvudet så är håret väldigt ljust, nästan vitt (förutom i topparna som stannar på lite mörkare gult med lite orange i) medans bakre delen av håret är lite mörkare gult.
Från att jag var klar med att få i blekmedlet i håret så lät jag det sitta i ca 45 minuter.
Före
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Den brukar jag också använda, men den var slut i de butiker jag var förbi på idag. så jag provade någit nytt.
Tack tack. men jag har Stargazer här i stan och jag är lat 
Vilken färg det blir får du se imorgon (om jag inner fixa håret då)
#3 - ohh! Nu ska jag sitta och vänta
får jag gissa? *s*

#4 nejnej! inte högt, man får ju inte förstöra spänningen! 
#5 - får jag skriva personligt då? :D
jag spricker ju snart :D Jag älskar när andra färgar håret snyggt man blir så avis! Jag gillar din haircut också ;)

#6 det kan du göra. PMa bara.

Du måste visa bild efter toningen också, spännande =)
Jag är också jättenyfiken! Vad blev det?
hihi jag vet men ska inget säga 
Åh jag är också nyfiken nu. Vi vill se bilder! =D

Bilder, bilder, bilder!!!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

kan inte bli några bilder än då jag inte har tonat håret än. ska kleta i färgen om en liten stund 

Nu är färgen i. bilder kommer sen.

MEN!!! Då måste jag ju hålla mig vaken en stund till… Men jag har en misstanke om vilken färg det blir, får se om jag har rätt…

den ska sitta i några timmar till. ialla fall 1 och en halv timme till 

Oj!! Så länge!! Då skuttar jag nog i säng o loggar in o kollar i morrn när jag kommer till jobbet. Typiskt…

gör så. 

FÄRDIG!
har använt mig utav Stargazer extremtoning. Nyansen heter Shocking pink. är väldigt nöjd med resultatet. har låtit färgen sitta i ca 2 timmar. Sedan så orkade jag inte vänta mer.
Fördelen med extremtoning är att man kan ha den i hur länge som hälst och det sliter inte på håret. Nackdelen är att man behöver väldigt blekt hår och för bästa resultat så ska det vara vitt hår.

coolt :D nu e de verkligen ROSA :D
coolt ;)
det ser lite ut som mitt eller hur? :P

#22 japp, vi har lika färg på håret :)
#23 - alltså jag kan berätta en hemlighet med mitt hår från början.. Vi hade för mycket färg.. Det blev lila. Inte som jag tänkt sedan fick vi tvätta ut massa färg. Jag kunde inte ha lila hår. Det var hemskt. Jag var så trött då jag låg bara och garvade till slut. Det var rosa över hela badrummet. haha :P

Jag hade rätt om färgen!
Häftigt! Hur länge sitter den färgen?

färgen sitter i ca 6-8 tvättar säger man. sådör lagom tills man behöver bleka om utväxten, för jag tvättar håret sällan 
#20 Coolt och skitsnygg frisyr också!

#20 tack!

#28 Häftigt, helt klart!!
hårfärgen kan hålla längre eller kortare. Bror på hårkvalité.. :)
Blev ju skitsnyggt! :)
Grymt resultat! Hoppas det sitter i.

Fräckt och snyggt resultat! Får ju nästan lust att skaffa rosa själv… :P

Det är så himla coolt med rosa hår :D
Skulle själv vilja ha rosa slingor, men mitt hår är så mörkt att det skulle ta en evighet tills det blir riktigt blont innan jag färgar rosa :P
- Medarbetare på studier.ifokus

#35 det beror på om du har färgat eller inte. Om du inte har färgat ditt hår så skulle jag uppskatta till 2 starka bekningar för att f tillräkligt ljust för att få en bra rosa färg.
Däremot om man som jag, har färgat hår sedan innan så kan det behövs mycket mer och det kanske inte ens går att få såass blondt som det "kräver" för att få önskat resultat.

#36 Det enda jag har gjort är att färga en slinga som blev lite orange/brun. Men det kanske funkar med att prova med att bleka den igen och sen prova rosa på den? :D
- Medarbetare på studier.ifokus
Gud så häftigt :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Och del två är att få blått hår, eller? 

#39 det får vi se. jag vet knappt själv 

#40 duuuu…vilken hårfärg har du egentligen? Jag får för mig (av att titta på blekningsbilden) att du är typ brun? Isf har du fått en för jävla bra blekning! Jag vill oxå fixa nån skrikig färg till själva "kammen" men dt sitter ju sååå mkt bättre om man bleker först…så jag e lite nyfiken 
Jag blev som jag blev när jag blev som jag inte skulle bli!

#41 jag har mörkbrunt hår. sen s har jag blekt från sönderfärgat hår också, de tär ännu svårare.

Det finns hopp för även mig *wohoo* Vilket märke på blonderingen använde du?

jag anävnder jane hellens blekning. funkar utmärkt

*antecknar* sweet! Får se när jag tar mig tiden å trixa lite me håret, det blir ju innan sweden rock iaf