Dagens frisyr
Skulle vara skoj att se hur ni ser i håret just idag!
Alla som vågar får jättegärna lägga upp en bild på dagens frisyr här. Kanske vi kan sno lite idéer på snygga vardagsfrisyrer av varandra? 
Du behöver inte vara jättenöjd med dagens frisyr för att lägga upp en bild här, alla har vi ju dåliga hårdagar).
Har ingen bild, men har vanligt utsläppt hår :) Har inte orkat platta det idag.
Ingen annan som vill visa hur ni ser ut idag? Känner mig lite ensam här inne ju… 

det kommer det kommer. 
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

#6 Och din nya septum passar jättebra till frisyren!

#7 tack!

Jag är inte brunett längre, ser ut som grabben på Kalles kaviar ungeffär. Vet inte om jag vågar visa bild… 
#10 Joo! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#10 Visa 
Hade jag inte haft kort hade jag aldrig vågat, men nu är det ju inte hela världen. Kan ju vara kul att se ut som Kalles kaviar ett tag och sedan klippa bort det när jag tröttnar. Vågar inte blondera en gång till direkt, även fast det var tanken från början…
Varför vågar du inte bleka igen?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#15 Jag har väldigt tunt hår plus att jag fortfarande tappar en hel del sedan jag slutade amma min lilltjej…
Ja okej, då kan jag förstå det. Men köp silverschampoo och dränk håret med, kan hjälpa lite. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#17 Tack för tipset! Något speciellt märke?
#18 Tror inte det har så stor betydelse. Själv har jag bara använt XL's, och var klart nöjd med det. Men vet andra som har använt annat och vart nöjda de med. 
Ditt hår är nog lite väl mörkt för att det ska ha någon jätteeffekt dock, men lite kan det säkert hjälpa.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#20 Härligt! Blev ju kanonresultat.
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Supersnyggt #20!
// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus
"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken
Tack, vad gulliga ni är! Men ush vilken stor ful bild, nu skäms jag igen… Så där stora brukar väl inte bilderna bli?
Någon Medarbetare får jättegärna gå in och förminska den. 

#20 snyggt! så vitt vill jag också ha det, så jag kan fixa blått *avis*