Hår iFokus

Hår

Etikett: hårvård
Läst 1488 ggr
[LucyInTheSky]
0

Håret trist av balsam..

Jag har bara använt Balsam ett par gånger i mitt liv och håret såg ut som om jag aldrig tvättat det.. Jätte fett och bara hängde dött ut med sidorna..

Är det någon annan som inte kan med Balsam?

Ylva_87
0

Prova att bara ha Balsam i håret som hänger, inte uppe på huvudet. Då slipper iaf jag att det blir så fettigt. Sen finns det jätte bra spraybalsam om man vill använda det.

Chamy
0

På vissa hårtyper behöver man inte Balsam, om du inte tycker att det blir bra så prova att göra så som Ylva_87 skrev. Om inte heller det passar så måste du ju inte använda det =)

Chamy

Medarbetare på Hår iFokus

Telefonkontakt
0

Jag skulle vara glad om jag slapp använda Balsam. Det är bara dyrt och om ditt hår är bra utan så kör på det! Glad

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

JMax
0

Jag skulle inte överleva utan balsam…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Marija
0

#4 Håller helt med dig…

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Alex
0

Vad var det för Balsam du använde? Ett annat märke kan göra mycket. Samt det #1 skrev.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Flaxii
0

Skulle aldrig överleva utan Balsam!
Tar bara i det "lösa" håret, alltså inte i hårbotten, då slipper man att det ser fett ut.

Tavar
0

Jag har slutat anväda Balsam, ser mycket bättre ut nu. Tog ett tag innan håret vande ut sig men det är det värt :P har ett shampoo från lush nu som heter Trichomania, räcker med bara den gått och väl Tungan ute

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

Telefonkontakt
0

jag kom precis på att jag har slutat att använda Balsam. Men då pga för kort hår. Märker ingen skillnad i mitt hår då jag alltid har mycket hårspray i.

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

psyko
0

Man ska bara ha lite Balsam på håret som hänger precis som #1 sa, annars ser det ut som om man inte duschat på 2 veckor…

Buuc
0

Jag använder inte Balsam. Mitt hår blir lika fettigt med eller utan, så varför anstränga sig i onödan? Har provat olika produkter och olika trix, att bara balsamera topparna o.s.v.. Visst blir det lite ljusare och luftigare men inte särsilt märkvärt.

Hawknestgrove
0

Lucy, här är en till som inte kan ha Balsam av någon sort. Jo, en sort, som fanns för länge sen, ett kamomillshmpoo och Balsam, har för mig att det var barnängens, finns inte mer. Nä, inget Balsam för mig, ser ut som jag inte tvättat håret på 3 månader…. eller som en slickad katt.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Liss
0

Jag använder aldrig Balsam heller. Blir skit äckligt med det. Och desutom behöver jag de inte för att reda ut håret heller, mitt hår tovar sig inte i alla fall.

Så neeh, bara shampoo här.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆