Månadstema oktober - Halloween
Nu försöker vi få igång månadstemat igen och vi börjar med halloween! 🎃
Ett månadstema innebär att vi bakom sajten fokuserar extra på ett ämne, men allt som rör hår är som vanligt välkommet att starta trådar om och diskutera!
Om ni inte är nöjda med månadens tema, så kan ni rösta upp eran favorit på den här listan, för att öka schanserna att det blir just det ämnet nästa månad https://har.ifokus.se/discussions/587ccaedce12c44991000231-vad-vill-ni-lasa-om?discussions-1
Har ni några önskemål på vad ni vill läsa om inom månadens tema?
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
Tips på enkla, roliga, halloween inspo hår.
Oavsett om det är en fläta som man använder typ några snoddar till och sätter på ett sätt så den liknar någon i en film eller vad som helst.
Skulle vara jättekul att försöka göra nåt med mitt hår för första gången på månader, men jag har inte råd att köpa en massa dyra saker och har inga egna komplicerade saker, och jag har ingen aning om vad man kan göra som är lite halloween-igt men samtidigt inte tar femton timmar eller kostar tusenlappar att fixa. xD
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
#1 Det kan vi fixa 😁 Det kommer lite DIY för halloween accessoarer till håret och så kan vi ha en halloween hår tutorials-tråd 😋
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
#2: Ser fram emot det! Jag tycker när man googlar får man antingen saker där du måste köpa något jättedyrt eller du måste ha ett extremt specifikt hår.
Inte typ "detta fungerar om du har längd x till y" utan man måste även ha självlockande hår och inte för tunt och inte för… In i absurdum.
Eller så googlar man efter just enklare saker som inte tar några skills eller man inte behöver platta håret och sådant innan och får fram saker som tar minst några timmar att fixa och är 45 steg från början till slut. Suck.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"