Presentationstråd 2022
Jag tänkte att det kan vara trevligt att lära känna varandra härinne. Så presentera gärna er själva! Här nere har ni några frågor som ni kan svara på.
PS. Har hellre en årlig tråd än en inaktuell som är 10 år gammal. Så även om ni presenterade er förra året, så hoppas jag att ni kan göra det igen! 😊
Ålder?
Hur långt hår har du?
Vilken hårfärg har du?
Vad är du intresserad av inom hår?
Övrigt om dig själv?
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
- Redigerat 2023-03-14 20:39 av TatsuOni
Ålder? 30
Hur långt hår har du? Knäländ just nu.
Vilken hårfärg har du? Naturligt=ljusbrunt. Men jag färgar det svart med Henna och Indigo.
Vad är du intresserad av inom hår? Allt! Jag är en riktig hårnörd som läser om i princip allt inom ämnet! Men extra intressant är No poo, naturlig hårvård, historia och långt hår.
Övrigt om dig själv? Jag jobbar som egenföretagande städerska.
Bor på landet i lägenhet med min sambo och två katter. Har även fyra ankor tillsammans med min far som är min granne.
Målet är så småningom att får längre hår, men just nu så håller jag på att "tjocka upp ändarna".
Introvert. (INTJ)
Gillar att läsa, sy, pyssla med olika hantverk, yoga, träna och min trädgård m.m.
Älskar te och har inget emot att arbeta fysiskt på fritiden som t ex att lägga golv tillsammans med familjemedlemmar.
- Redigerat 2022-01-16 11:21 av TatsuOni
Ålder? 25
Hur långt hår har du? Typ axellängd
Vilken hårfärg har du? ett mysterium 😉 Nä men brunt eller svart
Det mesta :) Vill lära mig göra olika frisyrer, tycker det är roligt med olika hårfärger. Men är nog ganska intresserad utav vetenskapen bakom olika produkter osv.
Övrigt om dig själv?
Jag gillar att prata om allt mellan himmel och jord. En person som gillar djur och natur. Konst gör jag också. Börjat rida mer på senare tid och det är typ min mindfulness, älskar verkligen bara att komma ut på hästryggen i naturen. Hemma har jag en sprallig förevigt-valp labbe som heter Bismo och en sällskapssjuk kissemisse som heter Honey.
Är typ extrovert.
Vi vill se fler presentationer! 😁
Ålder? 34
Hur långt hår har du? Bh-bandet/halva ryggen
Vilken hårfärg har du? Färgat svart. Färgat svart i över 15 års tid, men är ljusbrun egentligen. Hade ett år förra året då jag inte färgade alls, men är nu svarthårig igen.
Vad är du intresserad av inom hår? För tillfället inte så mycket. I perioder bryr jag mig jättemycket: färgar, inpackar, klipper noga osv. I perioder låter jag det bara växa och tvättar med aleppo-tvål. Är inne i en period då jag i princip inte bryr mig.
Övrigt om dig själv? Djurnörd, häst och hund främst. Gör lite egna smycken på fritiden. Sjukskriven och håller på med rehab, både fysiskt och psykiskt. Gillar skräck och true crime.
#4 Kul att få veta lite om dig! 😁
Ålder?
11 snart 12
Hur långt hår har du?
47,5cm
Vilken hårfärg har du?
Blondt
Jag vill lära mig mer om allt
Övrigt om dig själv?
Jag gillar djur, konst och sport jag älskar min guldhamster Unix och gillar hästar.
På bilder ser man mitt hår då jag inte årkade beskriva 😂
#6 Välkommen hit och fint hår! 😁
#7 tack!
#9: välkommen hit, och roligt att du har intresse. 😁
#9: då det inte är borstat så är det inte jätte snyggt just nu men gör det ikväll
#10: tack 🤩
#9 Välkommen! 😁 Skulle nog säga att du har armhålelängd 🙂
#13: ja precis, armhåelängd.
Glömde bort att skriva det till henne. 😅
Ni får kalla det vad ni vill
#15: här är en tabell över de olika längderna. 😊
Tack!