Presentationstråd 2022
Jag tänkte att det kan vara trevligt att lära känna varandra härinne. Så presentera gärna er själva! Här nere har ni några frågor som ni kan svara på.
PS. Har hellre en årlig tråd än en inaktuell som är 10 år gammal. Så även om ni presenterade er förra året, så hoppas jag att ni kan göra det igen! 😊
Ålder?
Hur långt hår har du?
Vilken hårfärg har du?
Vad är du intresserad av inom hår?
Övrigt om dig själv?
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
- Redigerat 2023-03-14 20:39 av TatsuOni
Ålder? 30
Hur långt hår har du? Knäländ just nu.
Vilken hårfärg har du? Naturligt=ljusbrunt. Men jag färgar det svart med Henna och Indigo.
Vad är du intresserad av inom hår? Allt! Jag är en riktig hårnörd som läser om i princip allt inom ämnet! Men extra intressant är No poo, naturlig hårvård, historia och långt hår.
Övrigt om dig själv? Jag jobbar som egenföretagande städerska.
Bor på landet i lägenhet med min sambo och två katter. Har även fyra ankor tillsammans med min far som är min granne.
Målet är så småningom att får längre hår, men just nu så håller jag på att "tjocka upp ändarna".
Introvert. (INTJ)
Gillar att läsa, sy, pyssla med olika hantverk, yoga, träna och min trädgård m.m.
Älskar te och har inget emot att arbeta fysiskt på fritiden som t ex att lägga golv tillsammans med familjemedlemmar.
- Redigerat 2022-01-16 11:21 av TatsuOni
Ålder? 25
Hur långt hår har du? Typ axellängd
Vilken hårfärg har du? ett mysterium 😉 Nä men brunt eller svart
Det mesta :) Vill lära mig göra olika frisyrer, tycker det är roligt med olika hårfärger. Men är nog ganska intresserad utav vetenskapen bakom olika produkter osv.
Övrigt om dig själv?