Väntar på att få tillbaka mitt konto
Och så hände det mig också. Mitt konto blev blockerat för att jag försökte redigera mitt eget inlägg 🙄
https://support.ifokus.se/discussion/1530702/konto-blockerat
Så ja, jag väntar på att få tillbaka mitt riktiga konto.
Vad jobbigt. 😭
Hoppas det blir fixat snart.
#1 Ja! 😭
#2: förstod först inte alls vad som hänt. Gick bara iväg en kort stund för att diska och passa potatisen i ugnen, och när jag kommer tillbaka fick jag se notifikationerna. Typ, "va..? 😶 neeej!"
Nej jag förstår inte heller. Allt jag gjorde var att försöka få in en parentes i mitt eget inlägg 😶
#4: märkligt. Men tycker det gar varit en hel del buggar på iFokus på sistone.
Men detta att blockera var ju något nytt. 😱
Tismon råkade ju också ut för det nyligen. Verkar vara ett nytt system. Men ska det funka så här, så kan vi skippa det för min del.
#6: Åhå, förklarar varför det har blivit fel. Buggar brukar det bli i början, men håller med dig. Man blir ju bara orolig för att det ska hända igen. För min del klarar vi oss utan sådant här. 😅
#7 Tycker att vi sajtvärdar brukar vara duktiga på att rösta bort "skräpet" ändå 😝
#8: ja, precis. 😁
Imorgon så borde jag väl få tillbaka mitt riktiga konto 😋
#10: precis. Jag hoppas på det. 😊
Nu har Johan låst upp mitt konto igen 😁 Men nu är det dags för mig att fixa lite mat innan jag läser vidare på iFokus 😋
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
#12: härligt. 😁
Nu har jag tagit bort det andra kontot, så vi får väl hoppas att det inte behövs igen 😅
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
#14: ja, det får vi hoppas.