Rachel Maksys hårrutin
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det här var den roligaste hårvideon jag har sett på länge! 😂 Katten i mitt knä var mindre imponerad av allt mitt skrattande 😅
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
#0: Det här vart nästan kusligt. Jag satt själv och skrattade åt Rachel (samma video) för bara en stund sen. 😳 Jag älskar (även) hennes kanal, hon har en sån härlig humor. 😄
// Harley
#1 Vi har nog samma YouTube-smak 😁
Lustigt. När hon sade "Will I go to a saloon? Absolutely…" så fyllde jag i med "not" samtidigt. Bara visste att hon skulle säga så.
Och nej, har inte sett denna video först nu.
Osäker på om jag faktiskt har sett någon video med henne tidigare. 🤔
Tyckte iallafall att den var både rolig, och bra. 😊
Kunde inte se att det var färgat i början av videon.
Trodde faktiskt att det var hennes naturliga hårfärg, och f.ö skönt att det är fler som förstår hur jag känner det med blondinskämt och nedlåtenhet.
#2: Det låter så! 😄
#3: Vad kul att du också gillade Rachel! Det finns så mycket spännande på hennes kanal, både med fokus på vintage hår, vintage make-up, vintage mode, klädsömnad, hennes underbara jycke Frodo, cosplay-projekt…
Åh, nu måste jag gräva runt och se om lite favoritvideos. 😋
// Harley
#4: precis. Hade inte hunnit se klart hela videon när jag skrev den kommentaren hade kommit halvvägs ungefär.
Har sett klart den nu, och då när hon drog upp pyjamasbyxorna över bysten och knallade omkring skrattade jag faktiskt rätt ut. 🤣
Älskade hennes kommentarer under videon också.
Så när videon var slut så gick jag en snabbis in på Youtube för att lägga till en prenumeration. 😋
#3 Hon är betydligt duktigare på att färga sin utväxt än jag är. Har nog aldrig sett henne med samma utväxt som är mitt "normalläge". Hon passar även väldigt bra i den färgen 🙂
Och så är hon ju otroligt underhållande också 😁
#6: Det gör hon verkligen.
Och, även fast hon sade att det blev fel när hon klippte lugg, så tyckte jag att hon var väldigt söt i det.
Men eller hur! 😂
Blir nog inte att jag ser någon video idag, men kommer definitivt att göra det vid ett senare tillfälle.
Kan tänka mig att de är perfekta att se på om man känner sig lite nere. 😉